İçimdeki Fırtınalar


İçimde kasvetli bir hava
Birazdan fırtınalar kopacak
Ben hala
Seni arıyorum biliyor musun?
En sonunda
Ayrılıkta girdi dünyamıza
Gözlerim...
Yağmurlu bir günü anımsatıyor şimdi
Ellerim bir demir soğukluğunda
İçimde dolduramayacağım bir boşluk,
Beynimde karma karışık
Bir düşünce yoğunluğu
Kalbim yine yanacak acıyla
Belki kahredecek hayata ve sana,
Ama; bana hep seni hatırlatacak
O minik kar taneleri
Uçuşarak saçlarımda.


Hatice Türkmen Yurtseven

Yazarım Hatice Hanıma bu şiir için teşekkürlerimi sunuyorum. Bu şiiri okuyunca Erol Evgin - İçimdeki Fırtınalar şarkısı geldi.Bu şarkıyı blogunu yayına ver diyerek sıkıştıran blog arkadaşlarıma ve özellikle Tüykalem'e gitsin.


Yorumlar

Adsız dedi ki…
Hatice hanımın yüreğine sağlık.harika bir şiir olmuş bütün şiirleri gibi.Mehbupçum paylaştığın için de sana çok teşekkür ederiz.Erol Evgin'in şarkısı da harika.özlemişim seni canım.sevgilerimle..
mehbup dedi ki…
Sağol sanem:) evet sayenizde biraz canlansın bakalım:) öptüümm sevgilerimle.
Adsız dedi ki…
rica ederim canım benim:) sende ne güzel yazılar,Hatice hanımın daha ne güzel şiirleri vardır okunacak.süper bir başlangıç oldu;)ben de çoook öptüm.
♥ŞANSLI♥ dedi ki…
Çok güzel bir şiir.Ben hem Hatice hanıma hemde sana teşekkür ediyorum.Hatice hanımın şiirleriyle sen tanıştırdın bizi.Uzun zamandır yoksun.Umarım iyisindir.
Sevgiler:)
GÜVEN SERİN dedi ki…
Ne güzel bir doğum;mısralardan şarkıya; oradan da insana,insanlara...
mehbup dedi ki…
Gönül çelen teşekkür ederim:) Sevgiler

@Güven ne güzel söylediğiniz, sağol:)
Adsız dedi ki…
merhabalar ..okuyan gözleriniz nurla dolsun ..sevgiler
mehbup dedi ki…
Hatice hanım, teşekkürler:)
Serap dedi ki…
Nihayet aradığımız alıştığımız hareketlilik başladı. Özlüyorum yazılarınızı diğer tüm okuyucularınız gibi. Ama hoyratça kendimi tuhaf hissederken inceliğin beni çok mutlu etti. Teşekkürüm az kalır ama teşekkür ederim. Nasıl iyi geldiğini bilemzsin ...
mehbup dedi ki…
Serapcım, hoşgeldin:) ben teşekkür ederim,bloguma birazda yaşama döndürdün. Sevgilerrr
gulumse_kendine dedi ki…
harika olan sizin güzellikleri hisseden yüreğiniz..sevgiler hatice türkmen yurtseven
1i Yok mu dedi ki…
Yüreğinize sağlık...
mehbup dedi ki…
@1i yok mu? ziyaretiniz için çok teşekkür ediyorum.

@blogmame.com teşekkür ederim davetiniz için ama düşünmüyorum.