Ters/Düz


Zaman yazma zamanı. Aslında her gece bloguma yazıyorum ama buraya dökmüyorum. Bir kaç söz yeter şimdilik. 2012 kötü geldi, sağlıktan ötesi yok.İnsanın başına gelince daha iyi anlıyor.O zaman içerisinde yanımda olan tüm arkadaşlar sizleri çok seviyorum, iyi ki varsınız.Şu anda her şey rayına girmişken ters-düz olmaktan korkuyor. Tekrar bir sorun çıkmasın diye dua etmekten başka çaresi kalmıyor insanın. En güzeli yanında olan insanların varlıkları. Hayat öyle bir yol ki, düştüğünde tek başına kalkamasanda seni kaldırabilecek insanların,arkadaşlarının, dostlarının olmasını bilmek yeterli...Hayatına tesadüfen girmiş olsalar bile, hepsinin bir rolü var hayatında...

Ne kadar doğru bir söz,varlıkları ile bize eşlik eden arkadaşlıklara, dostluklara.

''Acıyan yerlerini öpecek birileri varsa hayatında önemli olmaz düştüğün yerler, atıldığın kuyular, aldığın yaralar, yalan çıkan bildiğin tüm doğrular. İşittiğin tüm kötü sözlerin yeri bile, çabuk iyileşir o zaman..Nasihat etmeden, küçümsemeden dinleyen, yuva sıcaklığında bakışlarıyla içini ısıtan, seni olduğun gibi kabul eden, değiştirmeye çalışmayan, istediği kalıplara uymasan da seni sevmekten vazgeçmeyen birileri varsa eğer. Korkma incinmekten..!! Bırak sıyrıklar olsun dizlerinde ÖPER ve GEÇER ''

Not:12 Ocak blogumun doğum gününü kaçırdım.Bir Damla Su'yum umarım seninle nice yazılar yazarız.

Yorumlar

vişnap dedi ki…
Hayat bu işte acımasız hayatı bir tek ben değil ruhumda sevmiyor ki. Keyfim zaten bizim bir işaretimize bakıyor baktı biz üzgünüz çekiliyor köşesine:(Ruhum ile dellenmelerimiz Allah'tan kısa sürüyor ,yoksa kimse katlanamazdı bize Mehpup'um.:))Ruhum seviyor seni:)
uruguaylı dedi ki…
Insanlar belki kendi yaralarina gucleri yetmedigi icin kendi gibi gorduklerine sariliyor sikica.Sonucta cikarsiz bir karsiliksiz kar zarar hesabi gudulmeden ne guzel oluyor birini guldurmek ozlendin dedirtmek, iyiki varsin diyebilmek..
gelmiş ve bir daha gelmemek üzere geçmiş olsun diyorum
güzel paylaşımlarda bulunmak üzere kutlu olsun bloğunun doğumgünü

sevgiyle...
Adsız dedi ki…
Canımmm çok geçmiş olsun.Bundan sonra sağlık,huzur ve mutluluk diliyorum.her zaman çok mutlu olmanı diliyorum.iyi ki seni tanımış ve bu güzel bloğunu keşfetmişim:) nice nice yıllar bizimle olman dileğimle:)