Sahi yaprak düşeceğini bilir mi?


Yaşam bir döngü içinde ilerlerken, biri gelir biri gider. Düzen bu şekilde işler, ne sen gelmek istersin ne de geldiğinde gitmek istersin. Yaşam bir ağaç gibi. Gün gelir yapraklarını döker. Peki bu yaprak düşeceğini bilir mi?

Tam bir yıl önce arkadaşımızı motor kazasında kaybettik,kardeşimle hala inanamayız.Hayatın bir tokadı.. Velhasıl babası bayramda ziyarete geldi, öyle çökmüş kü, öyle zor yürüyordu ki. Annem, amca bu ayaklarla nasıl geldin, dedi. Tam arkasındayım amcanın, öyle bir söz söyledi ki, dondum kaldım.
Dedi ki; ben ölürsem, musalla taşına yattığım zaman helallik isteyecekler, helalleşmeye geldim. Bir gün sonra amcayı hastaneye kaldırdılar.
Baharı bekleyen kumrular değilde, ölümü bekleyen kumrular gibi... Sahi yaprak düşeceğini bilir mi?

Yazarımın bir şiiriyle devam etsin..

Hüzzam Şarkı

Yitik kalmış şarkılardaki
Sevdalara sitemim
Beni başıboş hayallere
Salıp giden şarkılara

Ben o acı şarkılarla doğdum
Hüzünlü şarkılarda yaşadım çocukluğumu
Ve şimdi
Sevda şarkılarıyla paylaşıyorum gençliğimi

Kim bilir...belkide
Ayrılık şarkılarıda girecek hayatıma
O zaman mırıldanacak dudaklarım
''Ayrılık ateşten kor
Onu gel sen bana sor''

Belki hiç beklenmedik bir anda
Bir hüzzam şarkıda son bulacak hayatım.

Hatice Türkmen Yurtseven

Ne güzel söylemiş, bulabilene...
İşte bu arkadaşlar senin son yolculuğunda yanında olacaklar...


Tam şu anda nerde durduğuna bak
Sonra da nereye doğru gittiğini düşün
Bunu yaptığında korkunun buzları eriyecek
Umudun günışığı ise parlamaya başlayacak
Hayatta adım adım yürü
En büyük acıları bile yenmek mümkündür
En tatlı meyveler
Arkadaşlık bağından toplanır
Gerçekten inandığın, güvenebileceğin insanları bulursan
Onları sakın bırakma
Unutma yansıttığın ışık kadar iyisin
L. ROONEY

Hüzzam şarkıyla nokta olsun.
Böyle mi esecekti son günümde bu rüzgâr... Bütün kuşlar vefâsız mevsim artık sonbahar...

Yorumlar

vişnap dedi ki…
Bugün düştü yaprağımız:(
Serap dedi ki…
En çok korktuğum şeylerden biri evladımı kaybetmek. Arkadaşınızın babası için hayat nasıl anlamını yitirmiş sevinçleri nasıl da çoktan geride kalmıştır. Üzücü, size de ona da özlediğinizde başa çıkabilme gücü versin Allah
MAVİ TUTKU dedi ki…
:( Çok üzücü sarsıcı..yaprak düşeceğini bilir belki, ama sonbaharda..vakitsiz düşeceğini bilmese gerek.. insan hayatı böyle..rahmetli anneannemim sözüde benim hafızamdan hiç çıkmaz..artık yaşlanmış ve yatalak olmuştu, mecbur bir hastahanenin ilgili bölümünde sürekli bakım altına alındı ama gün doğuyor batıyor o hep yatakta, pek gelen gidende yok 5 evlat yetiştirmiş...bir gün bana dediki, "ah oğlum parayla satsalar ölümü satın alıcam bu kadar yeter"...:((