Bugün Bizim Doğum Günümüz

Baby's Pictures, Images and Photos

Bir yıl daha gitti ömrümüzden..Dünyaya tek olarak değil de çift olarak gelen bizim bugün doğum günümüz...12 kasım da gözlerimizi açtık, tabii ki önce ben açtım.Ama ne yazık ki tıp dalında Neslihan büyük görünüyor:))Benim için önce kim gözlerini açtıysa dünyaya o büyüktür:))Neslihan benden bir saat sonra dünyaya gelmiş..Nazlanmış azıcık:))
Birbirimize çok benzeriz,tek yumurta ikizi olduğumuz için, ama isimlerimiz benzemez.İsimlerimizin benzememesi biraz garip geliyor arkadaşlara..Aslında benim ismimi Aslıhan koyacaklarmış, sonra vazgeçmişler dedemin annesinin ismini koymuşlar.Aslıhan-Neslihan uyumlu oluyormuş.Ama ben ismimden memnunum.Mehbup deyince herkes şaşırıyor, önce bir garip bakıyorlar..Sonra biz Mehtap diyelim diyorlar..Tabii olur,bir sakıncası yok diyorum.Bir Mehbup-Mehtap olarak çağırılıyorum.Alıştım artık:)
Biz bir elmanın iki yarısıyız.Şanslı hissediyorum kendimi..Bana benzeyen birinin olması,sevincimi mutluluğu hisseden birinin olması, hem de dert ortağımın olması..Aynı duyguları yaşıyoruz, üzüldüğü zaman ben hissederim,aynı şekilde o da.. Ben hastalandığım zaman telefon da derim,kendine dikkat et..Canparçam, yarımım Neslihan doğum günümüz kutlu olsun .Birlikte nice seneler kutlarız inşallah..Seni kocaman öpüyorum,kucak dolusu sevgiler.
Not:Bayanların yaşı sorulmadığı için yaşı es geçiyorum:)Hep birlikte pastamızı yiyelim..

Yorumlar

Beyaz Hanımeli dedi ki…
Doğum gününüz kutlu olsun. Nice uzun uzun mutlu, güzel, sağlıklı seneler diliyorum ikinizide. Sevgiler.
♥ŞANSLI♥ dedi ki…
Hayırlı sabahlar canım.
Dostluğunuz daim olsun.
Sağlık ve mutluluk içinde yaşayın.
Doğum gününüz kutlu olsun.
MiM dedi ki…
Doğum günün kutlu olsun, bu arada yaşını ikinizinin yaşını öğrendik :Pp
Tuykalem.org dedi ki…
İki tane olmanın tadı başka olmalıdır eminim. İkiz annesi olucaktım ama kısmet değilmiş ne yapalım :) Yazını okuyunca duygulandım da. Her şeyi hisseden birbirine bağlı bu iki bedene mutlu yıllar diliyorum. Sevdiklerinizle seveceklerinizle birlikte. Tebrikler :)
Adsız dedi ki…
ZENCEFİL DERYA

Canım beniiimmm ne güzel yazmışsın öyle sevgini Neslişime, zaten bu aralar herşeye duygulanasım var, bak ağlattın beni şimdi oldu mu hiç : )

O güzel yüreğiniz hiç kırılmasın, Mutluluğunuz güzelliğiniz daim olsun amaa
bizimle birlikte olsun uzun uzun yıllar boyunca inşallah..

Ve ben bir gün doğum gününüzü, size kocamannn sarılarak kutlayabileceğim. İnanıyorum...
TATESAL dedi ki…
Canım iyiki doğdun,iyiki doğdunuz...
Ne kadar içten ve güzel bir yazıydı,neslihanda sende harika insanlarsınız,duygularınızı dile getirmekte ustasınız....
Daha nice yıllara sağlıkla ,huzurla,mutlulukla ulaşmanız dileğiyle ....
Unknown dedi ki…
dogum gününüz kutlu olsun,nice saglıklı yıllara,
Pilli Petro dedi ki…
doğum gününüz kutlu olsun nice senelere :)
Maya dedi ki…
Bir yıl daha bitti, ama sakin üzülme zaman çabuk geçiyor diye... Unutma ki herkes ayni şeyi yasıyor. Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım "harika bir yıldı" dersin.. Tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğimle..İkinize de nice yıllara :)
Arzu Breda dedi ki…
Canım Mehbupcum,

İyi ki doğdun hayatım.. :))
Doğum günün kutlu olsun..
Nice nice doğum günlerine, sağlık ve mutlulukla..
Hayatında daima şansın bol, yüzün hep gülsün.. :)

Yanaklarından bol bol öpüyorum canım.. :))
Sevgilerimle..
leithygurumi dedi ki…
mehbupp ben de adını daha doğrusu mehbupu nick sanıyordum sordum aldığım cevapla çok şaşırdım :) iyi ki doğdunuz o zaman doğum gününüz kutlu olsun :)
mehbup dedi ki…
Herkese çok çok ama çok teşekkür ederim.Hep birlikte umarım nice yaşlar kutlarız..Hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum..Sevgi ve sağlıcakla kalın:)
FFatiHH dedi ki…
çok güzel bişey bu. :) Allah birlikteliğinizi beraberliğinizi uzuuuun uzuuunnn daim etsin..Nice yaşlara inşallah..Yaş sorulmaz ama umarım gün gelir gurula kimse sormadan "benim yaşım yüz kardeşimde öyle." dersin :)
Adsız dedi ki…
Evet canım tıp olarak senden büyüğüm.:) azcık naz yapıyorum sıramı kaptın diye :)

bir elmanın iki yarısıyız. Ömür boyu hep böyle olacak. Bebekliğimzden bu yana kadar sevinçlerimiz ve üzüntüleremizi aynı anda hissettik ve beraber büyüdük bu hayatın bize sunmuş olduğu bir nimet. Allah'ıma şükürler olsun ki senin gibi bir ikizim var. O yüzden hayatın en büyük armağanısın.

SENİ SEVİYORUM MUCK CANIM ÖPTÜM GÜZELİM. DOĞUM GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN.
khaos dedi ki…
heh ya, bende ff de arıyorum ama kaybolmuş mehbup:))

neslinin kutladım ama seninkini es geçermiyim sandın..
pışşşşkkk..

mutlu yıllar mehtap..
doğum günün kutlu olsun..
nice mutlu seneler seninle,
sizinle olsun..

sevgiler..
Özgür dedi ki…
Doğum gününüz kutlu olsun. Nice mutlu senelere...

Tanıdığım ikiz kızlarda hep Aslıhan-Neslihan kombinasyonunu kullanıyorlar. İyi ki de sizin ki değişik olmuş. Ne gerek var herşeyin düzenli olmasına. Bırak dağınık kalsın.

Şimdi şöyle bir teorim var eğer Neslihan büyüğüm :D, 25-26 yaşında görünüyorsa sende öylesindir. Ben bugün sizin 25. yaş gününüzü kutlamak istiyorum.

Nice mutlu, huzurlu, sağlıklı,aşklı, meşkli uzuuuunnnnn yıllara inşallah. Yolunuz açık olsun...
Elifin Terazisi dedi ki…
Nice nice mutlu , sağlıklı, başarılı yıllar dilerim.Hep sevin, sevilin emi:)
absalom dedi ki…
nası ya...
bizim neslihanla mı?
benim niye haberim yok :(
mehbup gerçek isminmiş ondan da haberim yok...

şahane bi ömrünüz olsun o zaman da :))

güsel yaşayın.
çok yaşayın.
mum.
mutfakcini dedi ki…
Nice senelere,mutlu yaşlara canımm.Doğumgününüz kutlu olsunnn :)
icimdeki yolculuk dedi ki…
aaaa ben bilmiyordum şaşırdım.sağlıkla huzur dolu yıllara inşalah
hakan-can dedi ki…
Doğum günün kutlu olsun Mehtap...
Nice yıllara...
Büşra Bayram dedi ki…
Nice mutlu yıllaraaa :)
Büşra Bayram dedi ki…
Nice mutlu yıllaraaa :)
Adsız dedi ki…
canem doğum günün kutlu olsun nice senelere tüm güzellikler sizinle olsun canlarım.ben pikaçu bu arada sitemden giriş yapmadım eşimin pc si:)
mehbup dedi ki…
Teşekkür ederim khaos, ff den ayrıldım...unuttun sanmıştım..

mr_lonely,neslihan benden yaşlı görünüyor:P tamam işte 25 yaşımızı kutluyoruz:)

Evet absalom ve içimdeki yolculuk neslihan benim ikizim:)

Bu mutlu günümde yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim..çok ama çok teşekkür ederim:)
BilgiBankan dedi ki…
Tekrar tekrar kutluyorum Neslihan'ın doğum gününü iyiki doğdun :)
mehbup dedi ki…
Benimkini unuttun bak bilgibankan, olmazki:P
BilgiBankan dedi ki…
Neslihan'ınkini kutladım.Sıra sende Mehbup :D Senin de doğum gününü kutlarım inşallah hayat boyu bloglarsın :D
dibisine not : Ayrı ayrı kutlamak istedim bilmiyorum ama içimden öyle geldi :D
tasarım mekani dedi ki…
dogum gununuz kutlu olsunnnnnnnnnnnnnn.... OLEYYY oleyyy...:)) Sevgiler medinem
Zeugma dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zeugma dedi ki…
Geç kaldım ama. Lütfen kusuruma bakmayın...

Canım Mehbup'umun doğum gününü içtenlikle kutlar Nesliyle birlikte daha nice yıllar sağlık , mutluluk ve güzellikler içinde şahane bir yaşam dilerim size..

Sizin kadar güzel değil ama bu da benden..

Her şey dilediğiniz gibi gerçekleşsin yaşamınızda. Güzel kalplerinize göre olsun..

Sevgimle öpüyorum canım..
mehbup dedi ki…
Zeugma çok teşekkür ederim.çok güzel,çok sağol:))

medinem,teşekkürler..

bilgibankan,sağol:)
özgür dedi ki…
iyki doğdunuz
Unknown dedi ki…
Sevgili Mehbup hassasiyetiniz için teşekkürler çok iyiyiz.

Sizin ve sevgili kardeşinizin doğum gününü kutluyorum.Hayatın bütün güzellikleri sizinle ve kardeşinizle olsun sevgiyle kalın....
NoEngel dedi ki…
Merhaba Mehbup,
Yeni yaşınız size mutluluk,sağlık,başarı ve huzur getirsin.Daha nice yaşları mutluluk içinde kutlamanız dileğiyle...
Sağlıcakla kalın..
dexter_fernando dedi ki…
Canlarım içleri doğumgününüz kutlu olsun...
mehbup dedi ki…
Teşekkür ederim hepinizi tek tek:)
haykırış dedi ki…
Sayın Mehbup,
Mutluluk, sağlık ve sevinç gölgeniz olsun. Nice huzurlu yaşlar diliyorum. İyi ki varsınız.
Saygılarımla
sevgi dedi ki…
İnsanın bir ikizinin olması olağan üstü bir duygu olsa gerek. Çok şanslısınız. En yakın arkadaşınızla dünyaya geliyorsunuz. Hem senin hem de kardeşinin doğum günü kutlu olsun..
Pelikan® dedi ki…
bir an unuttum ben ikiz olduğunuzu :( geç de olsa doğum günün olmasa bile bugün, yine de nice yıllara demek istiyorum... Nice mutlu keyifli ve en önemlisi sağlıklı ve huzurlu kocaman yıllar diliyorum... :)
mehbup dedi ki…
Teşekkür ederim, çok sağolun:)
Adsız dedi ki…
Şimdi açıldı yorum bölümü demin açılamamıştı.Ben de Neslihan'a yazmıştım doğumgünü tebriğimi.Mehbupcum iyii kiiiii doğdun,iyi kiii varsın.İkizinle birlikte niceee sağlıklı,mutlu,huzurlu,başarılı upuzun yıllar geçirmenizi dilerim.Sizi çok seviyorummmmm:)