Öyle çok “sevdiğim” var ki...!!



Öyle çok “sevdiğim” var ki...!!
Çocukların gözlerini sevdim... İçimde huzuru, mutluluğu yaşattığı için...
Dinmeyecek sanılan fırtınaları sevdim... Yaşamın her döneminde, savaşmam gerektiğini öğrettiği için...
Başarısızlıkları sevdim... Başarıya giden yolu gösterdikleri için...
Geceleri sevdim... Tüm günümü nasıl geçirdiğimi değerlendirme olanağı verdiği için...
İnsanların sorunlarını dinlemeyi sevdim...
Yaşamın gerçeklerini görüp, daha olgun insan olacağımı bildiğim için...
Duyulan eksiklikleri sevdim... Her şeye sahip olmanın, insanı ne kadar mutsuz ettiğini bildiğim için...
Sabahın erken saatlerinde çalan çalar saatimin sesini sevdim... Bana bugün de yaşama olanağı verildiğini gördüğüm için...
Buzlu yollarda yürümeyi sevdim...Yaşamda da atılan yanlış bir adımın, insana ne denli acı vereceğini anımsattığı için...
Uzaklıkları sevdim... Özlemlerin duyguları pekiştirdiğini bildiğim için...
Yaşamın renklerini sevdim... Yaşanılan tüm duyguları tablolara döktüğü için...
Bir şeylere inanmanın mutluluğunu sevdim...Kendimi iyi duyumsadığımda, yanımda olacak insanların varlığını bildiğim için...
Her ne olursa olsun bir şeyin bittiği için üzülmek yerine yaşandığı için sevinmeyi sevdim... Üzüntülere liman olursak, mutluluğun başka yerlere demir atacağını bildiğim için...
Sevmekten ve sevilmekten korkmayan insanları sevdim... Sevme ve sevilmenin yapaylıktan değil, doğallıktan geldiğini bildikleri için...
Arkadaşlarımla geçirdiğim zamanları sevdim... İçten bir sohbetin, tüm ağrılara iyi geldiğini bildiğim için...
Ve sevdiklerimin ellerini tutmayı sevdim... Avucumun içine bıraktığım yüreğime dokundukları için...!
 Alıntı.

Yorumlar

Aslısın dedi ki…
Sevgi tek kurtarici melegimbenim
vişnap dedi ki…
Hoşgörüyle bakmayı bilse gözler ,yürekler yumuşacık pamuk gibi olsa İşte o zaman herkesler sevgi yumağı olur.Mutsuzluklar bertaraf olurdu el birliği ile.Sevmek,sevgiler,sevdalar güzeldir.Yeter ki birbirimizin hislerine duygularına önem verelim.Canım teşekkürler bir kere daha oturup düşündüm sevgiyi sevdayı eksiğimi fazlamı.
Serap dedi ki…
yazı güzel, ister istemez kendinden bir geçit geliyor aklına. düşünüyorsun bolca. hepimizin var bir şekilde kendine iyi gelen bir tarafı ya da iyi bir yan seçiyoruz. geçip gidiyor bir şekilde. sonuç ya mutluluk kalıyor ya da daha az mutluluk
Adsız dedi ki…
canım çok teşekkürler bizimle paylaştığın için.çok güzel ve çok anlamlı..
ne yazık ki ben hep benim canımı acıtanları sevdim..
Serap dedi ki…
Halil Sezai den isyan dinliyordum onun üzerinde geldi sözler. keyifsizleştim sanırım
büro mobilyaları dedi ki…
Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.
Hakan Rapoğlu dedi ki…
Merhaba, yazınızı çok beğendim. Başarılar dilerim.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uruguaylı dedi ki…
bir su gibi akan dizelerinizden bizleri mahrum etmenin ne büyük acı olduğunu bilirmisiniz?
Cevdet Aykan Demir dedi ki…
Yıllar sonra burada olmak güzel. Elinize sağlık