BUGÜN ÇOK AĞLADIM


Herkesin bir idealı vardır.bu ideallerinin peşinde koşar..Benim idealim KPSS yi kazanıp, memur olabilmekti.KPSS yi kazandım,puanımda güzel...Dün KPSS ilk yerleştirmeleri belli oldu.Önceden bir ayda belli olan KPSS, 13 günde açıklandı.Şimdi torpil var mı yok mu.. Hep bu haberleri okuyorum.Haberleri okudukça daha çok üzülüyorum.Duyduklarıma göre dayın,amcan olacak, istinai memur alımları,partiye üye olacaksın...düşünebiliyormusun sen emek harca çalış,karşılığını işte benim gibi alıyorsunuz.
Evet, ben çok ağlıyorum.torpilim olmadığı için değil,hakkımı alamadığım için ağlıyorum.Şimdi ikinci memur yerleştirmeleri bekliyorum ve bir umut olarak bu sefer inşallah olur demekten başka birşey gelmiyor.Şimdi kendime çok kızıyorum,keşke daha çok çalışsaydım,%100 yapsaydım da girebilirdim...Evet gördüğünüz gibi benim keşkelerim çoğaldı.Sizde benim gibi keşkeleriniz çoğalmasın...Keşke dememek için,dahaçok çalışın,daha çok çaba harcayın...Bugün yeni bir güne başladım ve öncelikle hakkıyla yerleşen arkadaşları tebrik eder,ben dahil atanamayan arkadaşlarada sabır diliyorum.Durmak yok,yola devam diyerek ikinci yerleştirmeleri bekliyoruz. Her zaman kendime dediğim gibi diyerek yeni bir güne başlıyorum.Hayata sıkı sıkı sarılın ve umutunuzu hiçbir zaman kaybetmemek dileğiyle gününüz aydın olsun...

Yorumlar

Adsız dedi ki…
canım üzülme. eminim bir gün RABBİM mükafatını verir. Bak canım sen iş arıyorun bense kadromu yükseltmeyi. ikimiz aynı şeyi yaşyoruz. geceni gündüze katılyorsun, fakat elde ettiğin hiç bir şey yok. çalışıyorsun fedakarlıkla ama olmuyor. bu ülkede torpilsiz iş olmuyor, emeğinin karşını alamıyorsun. Ağlama be gülüm. kıyamam sana. gözyaşına kurban olayım senin.
Adsız dedi ki…
evet ülkemizin acı gerçeği hiçbir uygulamada adallet yok.hakkaniyet,hukuk yok.umarım birgün olur.bir tavsiyede bulunmak istiyorum. yazı karakterleri çok düşük,yazı stilini biraz büyütür koyulaştırırsanız dahada iyi olur ve yazıalr sağ yatık hale getirirseniz memnun olurum
mehbup dedi ki…
Yorumlarınız için teşekkür ederim.uyarılarınızı dikkate alacağım. Bence bu yazı stili daha uygun. Yalnız yorum yaparken isminizi yazarsanız daha uygun olur.