TRAJİK ÖLÜMLER









Yorumlar

Unknown dedi ki…
pastadan kızı çıkan adamın ölümü en trajik olanıymış :(
ben de çok kötü bir ölüm şekli okumuştum bir kere gazetede. amerika'da çıkan bir orman yangını sonrasında yangın yerinde yapılan araştırmalarda yanmış bir dalgıç cesedi bulunuyor. yapılan incelemelerde adamın km.lerce uzakta o gün daldığı ve kötü bir rastlantı sonucu, yangını söndürmek için helikopterlerle denizden alınan su tanklarına yakalandığını ve yangının ortasına atıldığını öğreniyorlar. aman allahım!!!
calculus dedi ki…
Bunlar gerçekse kötü yaa.
Gerçi ölen için pek bir şey farketmiyor.
Unknown dedi ki…
mehtap şablon son kararınmı? kitaptaki logoyu değiştirmekten bıktım :)))
mehbup dedi ki…
evet, Ebru o ölüm şeklide çok kötüymüş.şablona gelince Ebru bir şeyler eksik gibi..uzun bir süre düşünmüyorum değiştirmeyi,,,kodlar mahvetiyor insanı..teşekkürler..
Ercan GÜMÜŞ dedi ki…
trajedik ölümler gerçekten öyle daha ilginç olanları var,bunlar bir kaçı, asılında hayatımızda ve yaşadığımız dünyada o kadar ilginç olaylar olmakta ki ama insanoğlu bunlara kulak vermemekte ve zamanını hep eğlence ile geçirmekte, sizlere bir önerim var arkadaşlar dünyayı altadanlar diye bir kitap okudum fikir de öncülük ettiğine inandığımız ilim, fikir ve bilim adamlarının sahtekarlıklarını anltamakta ve yüzyıllardır bütün nesiller maalesef bu adamaları kahraman olarak öğrendik ne hazinli bir sonuç hepimiz için, hazinli sonuçlar yaşamamk ve yüzyılalr sonra altadılmışıl yaşamamak için şimdiden okumak,araştırmak üzere hep birlikte fikir mücadelesinde kilometre taşı olmaya davet ediyorum tüm dostlrımı ve arkadaşlarımı