SEN OLMALIYDIN ŞİMDİ YANIMDA


Sen olmalıydın şimdi yanımda
aahh sen olmalıydın...
Köyümün buram buram nergiz kokan havasında,
Ellerimde senin ellerin olmalıydı
Gün batımını seyrederken.
Ve sana söylemeliydim
Bildiğim tüm sevda şarkılarını
Ve bütün şarkılar bizi anlatmalıydı...

Sen olmalıydın şimdi yanımda
aahh sen olmalıydın..
Köyümün buram buram akasya kokan havasında
Gözlerime senin gözlerin olmalıydı bakan,
Ve her bakışında içimi yakan.
Beni umulmaz sevdalara salan...

Sen olmalıydın şimdi yanımda ,
aahh sen olmalıydın....
Köyümün cayır çimen kokan havasında
Bir sana söylemeliydim deli sevdamı,
Yanlız sana yandığımı
Çaresizlik içinde çaresiz kaldığımı
Ve bu ömrü sana adadığımı..

Sen olmalıydın şimdi yanımda,
aahh sen olmalıydın.....
Nerdesin,Nerelerdesin..?

Rumuz:(Kardelen)

Yorumlar

♥ŞANSLI♥ dedi ki…
Bütün şiir'ler gibibuda çok güzel...
Resim'lerde harika!
Sevgiler
şirinem dedi ki…
çok güzel bir şiir canım :)
şirinem dedi ki…
çok güzel bir şiir canım :)
anka dedi ki…
ahh ahhh efkarlandım :) süper süper.
Adsız dedi ki…
ziyaretin için çok teşekkürle arkadaşım...siteye bloxoo ya yorum yazamıyorum daha doğrusu beceremiyorum..bende sitenem uğramayı tercih ettim..özlem ve duygu yüklü harika bir site...ellerine yüreğine sağlık..sevgile arkadaşım
www.bendesaklisin.blogcu.com
MAVİ UMUT dedi ki…
Çokk güzell bir şiir..