SEVGİLER AVUCUMDA


Son treni bekliyorum şimdi,
Artık kanadı kırık düşlerimin
Tadı yok gülüşlerimin
Avuç içlerime sıkıştırdım sevgilerimi
Yan cebime koydum hüzünlerimi

Son treni bekliyorum şimdi,
Gecenin ayazı
Sinsice işliyor bedenime.
Ayrılığın nağmeleri
Dolaşıyor saçımın tellerinde.

Son treni bekliyorum şimdi
Neredeyse gelmek üzere istasyona.
Elimi kaldırıp sana el sallıyamamki..!
Çok görme onlar gelsin benimle,
Bana ne kaldıki başka
Senden geriye...

HATİCE TÜRKMEN YURTSEVEN

SUNU:Bir şiirin güzelliği yazan kişinin
duygularından ziyade okuyan kişinin
''işte..! beni anlatıyor'' diyebilmesidir.

Yorumlar

TATESAL dedi ki…
CANIMMMM!!!!MERHABALAR.SENDE Mİ ERZİNCANLISIN? TOPRAĞIM DEMİŞSİN YA!ÇOK SEVİNDİM,GÖRÜŞELİM.TANIŞALIM CANIM.TAKİPÇİN OLDUM.SEVGİLER
mehbup dedi ki…
Ay canım,ben biliyorsun sanıyordum..Görüşelim..Sevgilerimle..
Opal dedi ki…
huzunler ve ayriliklar yasamis biri herseyi terkediyor veee son trenle mutluluga yelken aciyor.. ben boyle anladim daha dogrusu boyle anlamak istedim. Depresyona tekmeler, hayata gulumsemeler.. acilara sirt cevirmeler.. en guzelii.. mutlu kalin..sevgiler
mehbup dedi ki…
Opal'in Renkleri, önemli olan seni nasıl etkilediği..çok güzel yazmışsın..Hayata iyi yönleriyle bakmak lazım, sen de öyle bakmışsın..Teşekkürler...
Unknown dedi ki…
Çok güzel bir şiir,paylaşımın için sağol
sevgiler