Aşk Duası


Aşk Duası

Rabbim
Bir insan koy kalbime
Ama o insan senin de
sevdiğin olsun

Ve bana öyle bir insan sevdir ki
O insanin kalbi Seninle sevisen bir mabed olsun.
Beni öyle bir insanla buluştur ki benden önce
Onunla buluşmuş olan sen olasın

Onunla el ele tutuştuğumuzda
İkimizin üzerinde Senin elin olsun

Bana öyle gözler göster ki
Ben o gözlerden sana bakayım

Bana öyle bir sevgili ver ki
O gözler cennete açılan iki pencere olsun

Onunla oyle bir yolda yürüyelim ki
Kılavuzumuz sen olasın ey Rabbim

Öyle bir sevgili verki bana
Ona sarıldığımda kainat bize baksın
Birbirine sarılsın

Sevgimiz kurtla kuzuları barıştırsın
Bize bakıp şeytan Adem'e secde etsin
Günah sevap uğruna kendini feda etsin
Ölüler birer birer uyansın sevgimizle

Bize öyle bir sevgili ver ki Rabbim!
Sevgimizde Muhammed sevilsin

Öyle sevelimki birbirimizi
Hz. Hatice göklerden bize seslensin
Ve desin ki

"Bak ya Muhammed bak şu sevgililere onlar bizde... bizde onlardayız.

Bak Aşkımız birkez daha yaşanıyor yer yüzünde..
Allah Aşkımızı öyle çok seviyorki binlerce insana yaşatıyor..


Kaynak:http://www.sevda.tk/

Yorumlar

♥ŞANSLI♥ dedi ki…
İçten bir Amiiiiiiiiiiin!!!!!
mehbup dedi ki…
İyi pazarlar Şanslı....
Yaşamkafe dedi ki…
Amin Mehtapcım...
Harika bir dua,hemde aşk duası.

Güzel pazarlar dilerim sana...
mehbup dedi ki…
Sağol Hakan-Can,sanada güzel pazarlar dilerim..
derya dedi ki…
hakiki aşkta sevilen "sevdiğini sandığın" değildir ki o bir surettir sadece...ve gerçekten böyle sevenleri Rabbim ya lütfundan kavuşturmaz (ki asıl sevdiklerinin "O" olduğunu anlasınlar) ya kavuştuktan sonra alır birini yada kavuşturur (ve Onlar da içlerindeki sonsuz aşkın pörsüdüğünü, renk attığını görür susadıkları kaynağın başka bir şey olduğu gerçeğiyle gizli bir hayal kırıklığı yaşarlar).
Hz.Hatice ki Efendimizden 15 yaş büyüktür, O'ndan önce iki kere evlenmiş bir oğlu olmuştur. Efendimizden yansıyan Kaynağın güzellikleri görünce O'nu sevmiştir. Efendimiz de Allah'ın Rum suresi 21. ayette "Kendileriyle rahatlayıp huzur bulasınız diye sizin için türünüzden eşler yaratması ve aranıza dostluk sevgisi ve merhamet koyması O'nun ayetlerindendir. Düşünen bir toplum için bunda işaretler vardır.*dediği gibi Hz. Hatice'de sükun bulmuştur. Artık sevgisi O'nın rızkıdır. Hz.Hatice bir aynadır aşkı gösteren. Daha sonra Hz. Ayşe'de bir aynadır.Ama en çok o aynada gördüğü için yansımalarını, en çok Hatice'yi sevmiştir. En çok sevilen ayna, görüntüsünü gösterdiğinden çok sevilmesin diye kırılır. Bu ağır ve olması gereken bir imtihandır. Efendimiz de bunu yaşamıştır. Nefis için değil Allah'ı sevebilmek için aşk istenmeli. yoksa şeytan süslü hülyalarıyla mükemmel aşk peşinde çok insanı nefsine yeniltir. Allah muhafaza... hayırlı günler :) duanız en hayırlısıyla kabul olsun inşallah:)
untilwesaygoodbye dedi ki…
mehbup bu aralar gerçekten çok yalnızlık yaşıyorsun gibi. Bende de var bu durum. Yalnızca kendim varım. Kendimi dinliyorum sadece...

İnşallah ikimiz de tarif ettiğim bir sevgiliye sahip olabiliriz...
FASLI dedi ki…
İyi pazarlar. kitap 'Mim'i için yazımı yayınladım. Teşekkürler yeni 'mim'lerde görüşelim
tasarım mekani dedi ki…
Cok guzel bir dua... Dualarimiz kabul olsun temennisiyle... miminaklimda canim.. hafta sonu biraz hastalikli geciyor.. aklimdasin ama.. sev giler, medinem
Adsız dedi ki…
ablam benim, ne kadar anlamlı bir dua koymuşsun, Allah hepimizi hayırlı insanlarla karşılaştırsın, hayatımızın her alanında... kocaman sevgiler....
Unknown dedi ki…
Amin anacımamin.Keşke yıllar önce bunu okusaydım ya...Daha mı iyi olrdu acaba.Sevgiler.
mehbup dedi ki…
Teşekkür ederim yorumlarınız için..