BU YÜREK SENİ İSTİYOR



Seni beklemek yıpratmış beni
Aklar düşmüş saçlarıma
Aldırmıyorum artık
Bom boş kalan bakışlarıma.
Düşlerin sonrasında
Sensiz olmak yok mu canım
İşte bu tüketmiş beni
Yakmış kül etmiş kalbimi
Sensiz olmak ölüm gibi
Yaşamıyorum artık
Düşler artık az geliyor
Bu yürek seni istiyor
Sensiz gün ve gün eriyor
Gel...
Yeter artık beklettiğin
Düşler denizinden al beni
Al götür uzaklara
Tatmak istediğim bir yudum aşk
Bunuda çok görme bana
Gel...Yeter artık beklettiğin.

Hatice Türkmen YURTSEVEN


Sunu:Bir şiirin güzelliği yazan kişinin
duygularından ziyade okuyan kişinin
''işte...! beni anlatıyor'' diyebilmesidir.

Yorumlar

şirinem dedi ki…
çok güzel bir şiir evet bende beni anlatıyor diyecek olanlardanım galiba :)) m,mlendin canım bize uğra bir ara
Adsız dedi ki…
Benide anlatıyor.
benim yüreğimde birilerini istiyor :(((