DUR ÖMRÜM


Dur ömrüm dur daha bitme
Yarım kalan sevdalarım var benim,
Tamamlıyayım bir an önce

Kara değil, kapkara bir sevda bu
Baksan görülmez
Elini uzatsan tutulmaz
Gökkuşağının rengi güzelliğinde
Ve her renginde ayrı bir mana gizlemekte...

Yeşil; yemyeşil bir yapraktır,
Umut etmek...

Mavi; masmavi sonsuzluktur,
Hayal etmek...

Kırmızı kıpkırmızı,
Kızıl ötesi bir sevdadır kalpte...

Siyah; karadır karamsarlıktır,
Korkudur kara gecelerde...

Pembe ; toz pembe
Ve seni düşündürür
Düşlerin ötesinde

Dur ömrüm dur daha bitme
Yarım kalan sevdalarım var benim,
Tamamlıyayım bir an önce...

şiir:Kardelen

Yorumlar

Yaşamkafe dedi ki…
Bu şiirle renklerin karakterlerini de öğrenmiş olduk Mehtap,teşekkürler...
İyi geceler dileğiyle...
Unknown dedi ki…
ben de seni mimliyorum mehbup :P hihoho :)
konu: etkilendiğiniz bir kitap.
kolay gelsin canım :) ben yaptım. sıra sende.
Mixx dedi ki…
hımm renkler,aşk ve anlamları..gerçektende çok hoş bir şiir:)
Fıkra Sevenlere dedi ki…
Gündüzler mi karışan
Ay mıydı o yakan!!
Kışına yeter mi ömrün?
Üşümek gerek!!
Giyenler anlatsa
Yürek bu, anlar mı?..

Renklerle güzel bir anlatım olmuş..
Sevda da kırmızıymış..Yeşille maviliklerin buluştuğu yerlerden Sevgi ve saygılar..
MAVİ UMUT dedi ki…
Çok güzel bir şiir. Hamak keyfini helee denizii, bende çok severim.:)
masalım dedi ki…
Dur ömrüm böyle geçeceksen geçme
Yolun yarısında da olsam
Bit biran önce...
Savaş Çocuğu dedi ki…
Güzel yorumunuz için minnettarım. Ne kadar güzel bir blog yapmışsınız Fakına bu kadar geç varmam üzdü beni. Takipteyim efendim. aygılar Sevgiler
♥ŞANSLI♥ dedi ki…
Her zamanki gibi harika..
İyi geceler
Kul dedi ki…
Bitmeyen sevdalar dilemeli hep..Sevilenlerin en güzeli sevdaları Yaratandan..