Seni Öyle Çok Seviyorumki...


Şu anda cok uzaktasın, beni düşünüyor musun, bilmiyorum? Ama ben hep seni düşündüm bugün, hiç aklımdan çıkmadın, attığım her adımda, yaktığım her sigaramdaydın....
Seni öyle cok özlüyorum ki, zaten cok uzaklardaydın, bugün klevyeme dokunan parmaklarım bile sana kavuşamadı...Bugün bir başka hüzün çöktü yüreğime, ne yapsam ,ne etsem silinip atılamadı.

Seni şimdiden öyle çok özledim ki...İçim acıyor, sanki anlamsız bir keder çöreklendi yüreğime, gitmek bilmiyor...

Seni öyle çok seviyorum ki, istersen sor bugün benimle olan yüreğime akan gözyaşlarıma sor istersen, yüreğime sor, giderken yanına aldığın yüreğime sor, anlatsın seni ne çok sevdiğimi....ne cok özlediğimi...

Seni öyle çok özledim ki, sanki bugün yine ankara benimle ağladı...Gözyaşlarım yağmurun kilere karıştı....hava kasvetli, ben bir büyük acı.. senden başka kim bilebilir, çektiğim bu sancıyı?

Yürüdüm yağmur da, ellerim üşüdü yine....


Gözyaşlarım, yağmura karıştı....Yüreğim ise sıcaktı, Giderken yanında götürdüğün için o hep ılık bir sevda sıcaklığındaydı.....

Biliyor musun? ne zaman biri bana canım dese, senin seslenişin kulaklarımda çınlıyor, irkiliyorum, mutsuz musun gene? Gene yüreğin mi acıyor diye düşünüyorum...Ne zaman yalnız birini görsem, senin suliyetin sanıyorum, ne zaman bir ayak izine takılsa gözlerim, yüreğime geldiğin günler de bıraktığın ayak izleri aklıma geliyor, ürperiyorum.....

Yokluğunda neleri yitirdim... sen yoksan, gül güzel kokmuyor eskisi gibi, ne de güneş içimi isitiyor, ne de yağmurdan sonra toprak kokusu geliyor burnuma, buram buram...
Yokluğunda neleri yitirdim, sen yoksan artık gülüşüm bile içten değil, şen kahkahalar atanlara imreniyorum hanidir...sen yoksan, ipekler bile dalıyor bedenimi, sakin yanlış anlama.. sitemin sana değil bebeğim, sitemim aşka...

Sana aşık olmasam, sensiz günlerde böyle mutsuz olmazdım, sen, sen diye yakarıp, sabahlara kadar yıldızları saymazdım...Görüyor musun yokluğunda neleri yitirdim..ama sitemim sana degil...sitemim AŞKA!!!

SANA NASIL SiTEM EDEBİLİRİM? BEN SADECE SENİ SEVMESİNİ BİLİRİM....


Sevda.TK

Kaynak:http://www.sevda.tk/

Okurken içim ürperdi.İnsan sevince,aşık olunca sevdiğine bile sitem edemiyor..
Çünkü insan sevdiğine kıyamaz ki..Sitemleri hep aşka ve sevgiyedir.. Öyle değil mi..!!!

Yorumlar

Yaşamkafe dedi ki…
Evet haklısın Mehtap insan sevdiğine nasıl kızsın ki...Sitemler hep başka adrese gidecektir bunun böyle olması gerektiğini de bize yüreğimiz ve kalbimiz fısıldıyor.

İyi geceler...
mehbup dedi ki…
Haklısın Hakan-Can,bak bir konuda anlaştık..İnsan sevdiğine bırak kızmayı, onu incitmeye kıyamaz..
Teşekkür ederim..İyi geceler...
Zeugma dedi ki…
İşte bu yüzden kırılmasın diye ''Benim kırgınlığım aşka,sen üstüne alınma'' diye bir deyiş vardır..
Küskünlük, kırgınlık bile söylenemiyor ve kabahat aşkın üstüne atılıyor..
Ben de şiirlerimden birinde kullanmıştım bu deyişi..
Eline sağlık Mehtapcığım,çok güzel ve etkileyici bir paylaşımdı..
Sevgiler..
mehbup dedi ki…
Teşekür ederim Zeugma,küskünlüğü ve kırgınlığı aşkın üstüne atarak,bir kaçış yapıyoruzdur belki de..kimbilir..Ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim..
gülnaz dedi ki…
canem siteni hergün heyecanla açıyorum yine ne güzellikler hazırlamış bize diye hiç de yanılmıyorum harika şeyler buluyosun seni tebrik ederim caneeeemmm
Huzunbazz dedi ki…
SANA NASIL SiTEM EDEBİLİRİM? BEN SADECE SENİ SEVMESİNİ BİLİRİM....

Oyle guxelki sevmek.. kim bilir belkide okadar güzel deildir sen olmasan
mehbup dedi ki…
Gülnazcım teşekkürler canım..
Fatih Altay,çok teşekkür ederim..
yansımalar dedi ki…
Ben çok sevip sitem de edebilirim.Çıkış yolu bulunamadığında,sevdalarda..Olmaz denen her şey olabilir.Sevgi sevgi olarak kalmaya devam eder.Bence..Sevgiler canım..
Adsız dedi ki…
Mehtap abla yazı çok güzel, iyi ki paylaştın bizimle.. evet sevdiğine sitem edemiyor bazen insan ona ne kadar sitem etmek istese de başaramıyor bir türlü.. bu arada "sitem" adlı şarkıyı da getirdi aklıma, dilime dolandı "ne inkar, ne itiraf, bu yalnızca sitem..." sevgiler..
nurlamutfagadair dedi ki…
slm arkadaşım http://nurlamutfagadair.blogcu.com BÖ blog ödülleri 2009 yemek kategorisindeyim.Siz arkadaşlarımın desteğine ihtiyacım var.Lütfen beni desteklermisiniz.
Savaş Çocuğu dedi ki…
Çok teşekkür eediyorum Unicef Turkey yardımlarınızdan ötürü. Hayırlı geceler.
mehbup dedi ki…
Ben teşekkür ederim..