Ne Çıkar


Bir harabeye dönmüşse bedenim
Sensizliği sen diye yudumlamaktan.
Yıkılmışsa umutlarım,
Kırılmışsa kolum kanadım
Artık sen bütün masumiyetinle
Hayallerime taht kursan ne çıkar.

Elimi uzatıp tutamıyorsam
Sana sarılmanın zevkine varamıyorsam
O ılık nefesini hissedemedikten sonra
Gözlerindeki umut ışığını arasam ne çıkar.

Gecenin karanlığına sorsam seni
Arasam koşsam her karaltının ardından
Yakalasam, sarılsam bir daha sarılsam
Biliyorum;
Yine yanlızlık kalacak avuçlarımda...

Hatice Türkmen Yurtseven

Yorumlar

♥ŞANSLI♥ dedi ki…
ALLAH kimseyi yanlız bırakmasın.
Sevgiler
mehbup dedi ki…
Yalnızlıkta güzel ama.Aşkın sevginin yalnızlığı olmasın...
Teşekkür ederim Şanslı..
Rastmekanı dedi ki…
İnşallah avıçlarda yalnızlık değil mutluluk kalır.. Çok güzell..
kubra zeynep kara dedi ki…
sitemi nasıl güzel nalatmış bu mısralar
untilwesaygoodbye dedi ki…
Ben sadece yalnızım. Sadece BEN yalnız olduğum içi nve bu yazıyı okuduktan sonra biraz şükrettim sanırım. :)
mehbup dedi ki…
Koray,yalnızlık güzeldir işte.Dilerim sen yalnız kalmazsın..Şiirde yaşananlardan uzak kalırsın..
untilwesaygoodbye dedi ki…
yi dilekleriniz için teşekkür ederim. ;)
İy Pazarlar...
Pilli Petro dedi ki…
kpss mağduru olmayan bi Allah'ın kulu yok mu yaw canım sıkılıyo valla :(

hayal falan kurmuyorum ben artık anı yaşamaya alıştım :)