Seni Seviyorum


Ilık bir rüzgar esti, Nereden geldi bilmiyorum...
nereye gidiyorsun diye sordum..
Özlenen herşeye dedi.. Aklıma sen geldin.
çünkü özlenen bir tek sendin...
Eğer insanlara boş elimi uzatır ve birşey alamazsam çok üzücü;
Ama asıl ümitsiz durum;
Dolu elimi uzatıp kabul edecek kimseyi bulamamamdır...
Hiç yüz vermedim güneşe bugün..
Resmini gösterip hava attım çiceklere..
Adını zıpkınla kazdım göğün en yüksek yerine...
Bir de SENi SEViYORUM diye bağırdımm duydun mu?
Hayalın hafızamdan silinene kadar,
ıztırabin saçlarım dökülene kadar,
Ağlamaktan gözlerim kör oluncaya kadar Her dakika Seni Sevecegim...
Sen hiç buğulanmış cama "SENi SEViYORUM" yazıp,
Harflerin arasından dışarıyı seyrederek,
Kar taneleri altında Sevdiğini hayal ettin mi??
Seni ne yağmurlar,
seller koparabilir kalbimden,
Ne de deli gibi esen fırtına,
çünkü bir ağacın toprağa kök salmasi gibi bağlandım sana..
Kulaklarım sessizliğe, gözlerim sensizliğe,
Gönlüm katlanırsa derde,
Anlamı yok yaşamanın..
Nefes almak boşuna..
Senin olmadığın yerde ...
Bulutların gözyaşları pencerene vururken,
Düşlere daldığın bir gecede,
Hangi hayaller sana uyumayı unutturuyorsa,
Gelecek sana onları yaşatsın...
içinde öyle umut taşı ki Onu senden kimse alamasın.
Gözlerin hep gülsün,
mutlulugu hep sende arasinlar.
Ama onu kalbinde öyle sakla ki,
Gerçekten isteyen bulsun...
Her aya bakışında beni hatırla, Yıldızlar gözlerine takılırsa,
Gözlerine baktığımı sakin unutma,
Bir yaprak düşerse avuçlarına,
Ellerimdir sakın bırakma....
Hayatın bir sevgi öpücüğü kadar doyumsuz,
Sevinç gözyaşları kadar güzel,
Seven bir kalp kadar heyecanlı,
Aşkın dokusu kadar masum,
Bir gül kadar gururlu olsun...Aşkın Kalbindeyse..
Mutlulugun elindeyse, istedigin iki kelimeyse SENi SEViYORUM...

Kaynak:http://www.sevda.tk/

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Sevmek ve sevgi kelimesinin sihri okadar büyük ki binlerce yıldır binlerce şair bu duygular üstüne sayısız eserler verdi. Her birinin tadı, rengi, kokusu okadar farklı ki ne duygular birbirine karıştı ne de sevgiler. Sevgi dolu günler dileğimle hoş bir sada olsun her anı hayatın.
mehbup dedi ki…
Teşekkür ederim Realwest,sevmek ve sevgiyi o kadar güzel anlattınız ki tekrar teşekkür ederim..Size de sevgi dolu günler dilerim..
LA78'ers dedi ki…
çok güzel bir paylaşım..

o kadar güzel anlatmış ki bu iki kelimenin anlamını.. keşke bu kadar ağıza düşmeseydi de gerçekten ve içten söylendiğinde de bir anlamı olsaydı..
mehbup dedi ki…
LA78'ers Teşekkür ederim, biliyorum hala o iki kelimeyi içten söyleyen vardır..Yeterki anlamı olsun..Yorumunuz için tekrar teşekkür ederim.
Adsız dedi ki…
sevdiceğe "seni seviyorum" diyebilmek ne kadar güzeldir, içindeki tüm sevgiyi anlatmaya çalışırsın ama yine de bazen yetersiz kalır.. Allah'ın bize bahşettiği en güzel lütuflardandır sevmek bence.. Pazartesi sendromunda çok güzel geldi bu yazı ablam, teşekkürler..
mehbup dedi ki…
Canım pıtırcığım,''Seni Seviyorum''içten diyebilmek için yürek lazım..Herkes seviyorum diyor,önemli olan içten ve gerçek olsun..Teşekkür ederim canım:)
Rastmekanı dedi ki…
"Seni" ve "seviyorum" kelimelerinden oluşan bu anlamlı ifade çok hoş bir içtenlikle değer kazanmış.Sevmek ve yürekten ifade edebilmek temennisiyle,
Paylaşım için teşekkürler...
ebruli dedi ki…
Kolayca söylememek gerek bu iki kelimeyi..sevdiğini sandıklarına hiç söylememek gerek..her mazide kalan sev-miş tim oluyorsa,kolayca seviyorsun demektir.o da aşk diil demektir.çok güzel anlatılmış bu şiirde..anlamı dolu dolu..
♥ŞANSLI♥ dedi ki…
Sevmek ve sevilmek kadar güzel birşey yok...
Şiir yine harikaydı canım.
Teşekkür ederim.
İyi akşamlar.
tasarım mekani dedi ki…
Seni seviyorummm.... sozcugu hep sicaklik veriyor bana... tum sevdiklerimle bir olayim daima.. medinem
Asuman Yelen dedi ki…
Ne kadar içten yazılmış bir aşk şiiri. Gözümden kaçmış. Çok beğendim. Teşekkürler..