07 Haziran 2009

11 yorum:

ŞANSLI dedi ki...

Ay bayıldım ben bunlara...
Canlarım ne dedikleride belli değil.
Helal olsun valla.
Çok gurur verici bir şey..
Paylaşımın için teşekkürler.
Sevgiler.

Yegane dedi ki...

mükemmeller yahu..:)

hakan-can dedi ki...

Çok şekerler..Aferinnn...:))

mgurdal dedi ki...

Bağımsızlığımızın sembolü İstiklal Marşı'mız...
Bu çocukları dinlerken etkilenmemek elde değil. Yaşlarına göre beklenmedik bir performans sergilemişler.
Şirineleri ve öğretmenlerini tebrik eder, güzel paylaşımın içinde sana teşekkür ederim... ;)

KONHAF dedi ki...

Maşşallahh:)

afacanvelet dedi ki...

değerli büyüğüm favori ve yıldız için çok sağolun.ben dün annem babamla samanyolu tv de izledim;sayın başbakanımız ve emine erdoğanın konuşmalarına kadar izledim.güzel paylaşımınız için sağolun varolun.

HaYaL MeYaL dedi ki...

cidden gzel olmuş, bu çocukları yetiştirenlere tebrikler :)

Kurbiş dedi ki...

bunları bende izlemiştim okadar şirinlerki ezberledikleri yetmemiş mimikleriyle katkıda bulunuyorlar.):)

Kurbiş dedi ki...

bunları bende izlemiştim okadar şirinlerki ezberledikleri yetmemiş mimikleriyle katkıda bulunuyorlar.):)

Tam Bir Blog dedi ki...

sınavlardan dolayı blogları bir türlü ziyaret edemiyordum Yazılarını ancak okuyabiliyorum. Hepsi çok şirin bunların iyi ki Türkçe Olimpiyatları var...

joppala dedi ki...

Almanya'da yapılan dostluk koşusuna Türk bir firma sponsor olmuş. Saka'nın koşuyla ilgili haberlerini sayfalarından takip edebilirsiniz. http://www.facebook.com/sakaofficial?ref=ts

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys