İsyanım Sana Değil


Bir özlem yumağı
Düğümlenmiş boğazıma...
İçimde kurumuş bir gülün,
Savrulan yaprakları var.
Bimbir parçaya bölünmüş duygularım
İçlerinde kayboluyor,
Her parcasında seni arıyorum.
Ben ki,
Sensizliğe hüküm giymişim,
Esir düşmüşüm sevgisiz kollarına,
Her seste seni,
Her bakışta sıcaklığını arıyorum.
Gözyaşlarıyla son buluyor bütün hayallerim.
Bıktım artık bu keşmekeşten.
Omuzlarımda asırlık sevgilerin yükü var.
Sitemim kadere herşeye rağmen.
İsyanım sana değil,
Yanlış anlama.

Hatice Türkmen Yurtseven

Yorumlar

Rastmekanı dedi ki…
Çok güzel...
mehbup dedi ki…
Teşekür ederim NurullahAslan,
Bende kadere sitem ediyorum ama hayrolsun...
Adsız dedi ki…
Kader...
Herşeyin sorumlusu ya da sorumluların herşeyi tutunabildikleri sadece..

Diyeceğim tek şey mükemmel...
Yüreğine sağlık...
mehbup dedi ki…
Sağol Cosmos:)Teşekkür ederim..
Kötü bir şey yaşadığım zaman hep kaderimi suçluyorum..Sitem işte..Güzel bir şey yaşadığım zaman hiç kaderim güzelmiş demiyorum.O zaman aklıma gelmiyor, olaylar kötü olunca o zaman kader aklıma geliyor.. nacizane fikrim..
Adsız dedi ki…
Çok güzel anlatmışsın ama duygularını içindekileri dökmüşsün..
Unknown dedi ki…
Selam, farkettimki göz yaşının iç dünyanızda farklı bir yeri var.Sizi bukadar derinden etkileyen ve hislerinize sembol olan göz yaşına sığacak o derin üzüntüyü kullanmanız bir şair olarak dikkatimden kaçmadı.Hayatın mutlak güzellikleri vardır, başkaları tarafından çoktan keşfedilmiş ama sizin yakınına bile uğramadığınız.Diğerlerinin kolayca ulaştığı ama sizin gözünüze batsa dahi göremediğiniz, yaşamın yaşanacak o kadar güzel halleri varki. Umarım sizinde görebileceğiniz yaşama dair güzellikleri keşfedersiniz.Hüzün ve matemden arınmış, temiz ve ulvi hislerle donanmış nice şiirlere.Saygılarımla...
Mixx dedi ki…
kalemıne yuregıne saglık mehbup..kadere ısyan çözum degıl unutma..;)
Fikrin Ne? dedi ki…
harıka tesekkurler