Aldım Pası..''Mim''

Sevgili Mervem mimlemiş, pası attı,bende yakaladım:)

En sevdiğiniz blogger: Decantee

Beni blog deryasına atan ve benim her yardımıma koşan ve pc ile tanıştığımda ilk üye olduğum site olması ve ilk göz ağrım.. Decantee, her şey için teşekkürler...Saygılar..



En sevdiğim yer: Denize kıyısı olsunda:)
Seviyorum denizi, bana huzur veriyor.Kıbrıs benim için çok özel,3 sene kaldım oranın denizini başka hiçbir yerde görmedim..



En sevdiğim aksesuar: Kolye



En sevdiğin hayvan: martı, özgürdür benim için:)



En sevdiğim içecek çay:)




En sevdiğim tatlı: fıstıklı sarma:) Dedemden kalma bir özellik, ırsi olabiliyormuş:)))



En sevdiğim yemek: iskender:)



En sevdiğim film: Hayalet.. Harika ,kaç defa izlediğim ben bile sayısını unuttum:)



En sevdiğim pc programı: pc ye format atınca sevdğim bütün programlar gitti..En son bunu kullanıyorum AIMP 2 :)

En sevdiğim tv programı: şu an yok:)

En sevdiğim renk: pembe:)

En sevdiğim çizgifilm:karakteri şirine:))

En sevdiğim yazar: Necip Fazıl Kısakürek..

Dayan Kalbim

Seni dağladılar, değil mi kalbim,
Her yanın, içi su dolu kabarcık.
Bulunmaz bu halden anlar bir ilim;
Akıl yırtık çuval, sökük dağarcık.

Sensin gökten gelen oklara hedef;
Oyası ateşle işlenen gergef.
Çekme üç beş günlük dünyaya esef!
Dayan kalbim üç beş nefes kadarcık!
Necip Fazıl Kısakürek..

Değerli blog arkadaşım Mervem'e mim için teşekkürler..

Paslıyorum; şu an tatilde olan ve tatil dönüşü mimlerle devam etsinler diyorum:)
İnsan Sevgisi ve Kitaphanem'e pası attım:)

Son olarak yazısını gördüğüm Sinemahşer son pasım senindir:))

Yorumlar

♥ŞANSLI♥ dedi ki…
Güzel bir mimmiş.
Sevgiler...
mehbup dedi ki…
Hoşgeldin şanslı, sağol canım:)
icimdeki yolculuk dedi ki…
güzel bir mimmiş hayırlı ramazanlar
mehbup dedi ki…
Teşekkürler, hayırlı ramazanlar:)
MerveM dedi ki…
canım asıl ben teşekkür ederim çok güzel cevaplar vermişsin:) Ayrıca Bursalı olarak Bursaya beklerim,yerinde iskender yedirebilmek için..:)
benay dedi ki…
pasını aldım ve acemice pasladım başkalarına.. burdan bir kez daha teşekkürler canım :)
cansudere dedi ki…
evt degişik bir mim bizede ugrar mı acaba ben cok sevdim banada gelsın sevgiler...
Yaşamkafe dedi ki…
Mimlediğin için sağol Mehtap...

Bu arada özellikle yemek ve içecek fotoğrafları iştah açıcı gözüküyor,Oruç tutanlar için Ramazanda böyle şeylere bakmamakta fayda var..:P

Mimi ilk fırsatta yanıtlıycağım,tşk...
mehbup dedi ki…
Mervem, tekrar teşekkür ederim, inşallah diyeyim..Bir arkadaşımında sözü var..:)

Cansudere, bekle sanada bir mim gelecek, belkide çok yakındır:)

Hakan, hoşgeldin,haklısın özellikle şu iskendere bakmamak lazım:P
Teşekkür ederim:))
Adsız dedi ki…
Güzel cevaplar gerçi ben çoğunu biliyordum. Öptüm kuzum seni.
mehbup dedi ki…
Sağol bitanem, teşekkür ederim ness:)
calculus dedi ki…
ne latif şeysin sen öyle ya.
teşekkür ederim:)
ama bence o kadar değil, senin güzelliğin bence.
mehbup dedi ki…
Calculus, hoşgeldin:)
Gerçekleri yazdım canım...
Herşey için çok teşekkür ederim:)
Ehe dedi ki…
güzel mimmiş
cevaplar da çok hoş hele o iskender muhteşem görünüyor
:))
mehbup dedi ki…
Evet, sağol nükhet:)
Adsız dedi ki…
ben sevgili neslihan'ın sayfasında gördüm sizi.kardeşmişsiniz ne kadar güzel.maşalllah Allah hiç ayırmasın.sağlık,huzur,mutluluk versin.mimi çok güzel cevaplamışsın.takip edeceğim zevkle.
mehbup dedi ki…
Teşekkür ederim kamikaze,Rabbim size de sağlık, mutluluk ve huzur versin..Sağolun..