Birazcık Gülelim:)


Hüzün kokan bloguma bugün neşe katayım dedim,pazar keyfi veye pazar neşesi de olabilir.Birazcık gülelim, şunu belirtmek istiyorum, bazı kelimelerden dolayı hepinizin affınıza sığınırım.


Tabu Oyunu Biraz Gülelim
Tabu oyununu bilirsiniz. Hani bir kelimeyi anlatırsınız ama o kelimeyi ve eş anlamlı kelimelerini söylemeden anlatmaya çalışırsınız. İşte bu oyunda bu kuralla ortaya çıkan ilginç anlatımlar ve cevaplar:

Kelime: DERGÂH

- Hani böyle insanlar ulvi bir amaç için bir araya gelir aynı mekânda ?
- Grup seks !
- Çarpılırsın valla !
- Anladım. Trafo!

Kelime: TELEPATİ

- Hani ben sana bir şeyi anlatmaya çalışıyorum ama sözle değil?
- ?
- Beyin dalgalarıyla falan...
- İhihih neydiiii. Teletabi..!
- Tamam, Tele'si kalsın. Kedilerin eline ne denir?
- Buldum Telepençe
- Offf beee bi kere de bil be...

Kelime: TİMSAH

- Abi bööle hani Kertenkele nedir ?
- Hayvan
- Ne cins bi hayvan ?
- Sürüngen
- Ok abi bu kertenkelenin birkaç beden büyüğü?
- Ejderha !
(yuhhh)

Kelime: KRAMP

Anlatan: Hani futbolculara girer ?
Dinleyen: Krampon
(Gülme sesleri kesildiğinde süre çoktan bitmiş)

Kelime: MISIR

Kız: - Keops nerde??
Çocuk: - Etiler!!
Kız: - Allah cezanı versin ....

Kelime: OKUL

- Biz nereye gideriz her gün ?
- Bara... Diskoya... Sinemaya.. Cafeye...Bowlinge.. Alışverişe...gezmeye.. Ay olmuyo bööle başka şekilde anlat.
- Ailemiz bizi nereye gidiyo biliyor ?
- Haaa Okulaaa

Kelime: KÖPEKBALIĞI

- Denizde ne olur?
- Dalgaa!
- Hayır ya öyle diil hani karada da var hav hav eder?
- Ha Köpek
- Onun denizde olanı ?
- Deniz Köpeği !

Kelime: KADINBUDU

- Olm sen nesin?
- Erkek!
- Evet.Tersi ?
- Kadın !
- Onun yeneni ?
- Çıtır !

Kelime: DİZ

- Pantolonu nereye giyeriz?
- Bacağa?
- Hah. Bacaklarımızın ortasında ne vardır?
- Oha!

mail

Yorumlar

Unknown dedi ki…
:) kaç kere okursam okuyayım ilk okumuş gibi sırıtırım her birine :)))
teşekkürler :)
mutfakcini dedi ki…
:)) süpersin.Dur bi daha okiim,doyamadım :))
mutfakcini dedi ki…
Keops Etiler'deymiş hahaha doğru söylemiş ama naapsın :))
ozerella dedi ki…
Çok güzelmiş ya iyi geldi:)Eline saglık...
Çınar dedi ki…
Gecenin bu saatinde beni güldürdünüz. Çok yaşayın e mi:)

Sevgiler
Fikrin Ne? dedi ki…
çok guldum ya
UykusuZ dedi ki…
Dergaha bayıldım bayıldım
kubra zeynep kara dedi ki…
ya süpermiş:)
özelliklede
- Olm sen nesin?
- Erkek!
- Evet.Tersi ?
- Kadın !
- Onun yeneni ?
- Çıtır !
tabu oynamayı çok severim bende :)
hayırlı haftalar
Savaş Çocuğu dedi ki…
Harika gercektende bu hafta cok bunalmıştım. gülmek için harika bahaneler :D