İçimdeki kadınlar yada ''Ben''ler...???


Sevgili Mervem ve Benay içimdeki kadınlar ve benler konusunda mimlemişler.Bizede cevap vermek düşer:)

Mehbup
yanlış zamanda dünyaya gelmiş yada hiç gelmeseydim diyecek biri:)

Mehbup yalnızlığı çok seven, etrafında insanlar bile olsa o hala yalnız biridir..

Mehbup çok duygusaldır, etrafına yansıtmamaya çalışır.Duygusallığını gizler.Hep mantıklı görünmeye çalışır.Mantıklı hareket etmek onun prensibi olmuş..

Mehbup çok hemde çok kıskançtır,sevdiklerini çok kıskanır erkek kız farketmez sevgisini kazanan herkesi kıskanır..Birazda akrep burcunun özelliği taşıdığındandır..Sevmez bu huyunu ama yapabilecek birşey yok..

Mehbup kincidir, kin tutar.Huyu kurusun bu huyunuda sevmez.Düşmanı olmamak lazımmış.Haksızlığa asla tahammülü yoktur, hemen savunma moduna geçer, işte o zaman korkulur. Yalanı hiç sevmez.Yalan söyleyen kim olursa olsun onu bir kalemde siler.Doğruyu söyle içim acısın ama yeterki doğru olsun...!!!

Mehbup çok güvenir, bu yüzden hep acı çeker.İnsanları kendimiz gibi görmemek lazım der, her seferinde aynı hatayı yapar..Herşeyi bilir,görür ve susar..

Mehbup arkadaşlığa ve dostluğa çok değer verir.Dostları ve arkadaşları için elinden gelen herşeyi yapar..Kimseyi kırmak ve incitmek istemez,elinden geldiğince yardım etmeyi sever.

Mehbup içine kapanıktır, yaşadıkları hep içinde kalır, sevincini, mutluluğunu, hüznünü ve acısını içinde yaşar..Çünkü onun özelidir, kolay kolay kimseyle paylaşmaz.

Mehbup birde çok iyide sır tutar, sırdaştır.Bazen o sırları taşımakta zorlanır ama ona emanettir.Emanete asla ihanet etmez..

Mehbup isminin anlamı '' sevilen, sevilmiş ve sevgili'' burada belirtiyim,bazı arkadaşlar anlamı öğrenmek istiyorlar,en azından bunuda aradan çıkarmış olurum...

Bu içimdeki kadınların biteceği yok, ben burada nokta koyayım:)

İçimdeki kadınları içimdeki erkekler diye çevirsem bizim çok değerli arkadaşımız İnsan Sevgisine göndersem olur demi arkadaşlar.Hep bayanları dinledik.Birde erkeklerin içindeki erkekleri öğrenelim.
Herkese Sevgiler:)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Güzel yazmışsın. Bir ara kendimi görür gibi oldum niyese :)
SaydeK® dedi ki…
İsminin anlamını merak edenlerden biriydim :) Arada onuda öğrendiğim iyi oldu.

Kendini güzel bir şekilde ifade etmişsin..Hoş bir yazı olmuş.
Yaşamkafe dedi ki…
Evet bu konuyu bir de erkeklerden dinlemek hiç de fena olmaz,
o yüzden ilk fırsatta yazacağım Mehtapcım..:))
MerveM dedi ki…
Canım benim teşekkür ederim ilk olarak :) Bende kendimden birşeyler buldum içindeki senlerden hehe :)
tasarım mekani dedi ki…
Ne guzel ifade etmissin icindeki kadini... sevgiler medinem
BilgiBankan dedi ki…
İçinizdeki kadınları tanımaktan zevk aldım :)
mehbup dedi ki…
@ ness,sağol canım bilmemki :P aramızdaki bağ olabilir bence:)

@saydek,teşekkür ederim..iyiki yazmışım ismimin anlamın:)

@hakan, sabırsızlıkla bekliyorum,teşekkür ederim:)

@mervem, birşeyler çekiyordu seni, demek buymuş:)Sağol mervem:)

@medinem teşekkür ederim:)

@bilgibankan, bizde göreceğiz bakalım içinizdeki erkekleri..Teşekkür ederim..
icimdeki yolculuk dedi ki…
güzel ve lezizdi:))
♥ŞANSLI♥ dedi ki…
Benim duygusal arkadaşım.Kendini çok güzel anlatmışsın.
Sevgiyle kal...
Yaşamkafe dedi ki…
Mehtap,Mim'i yazdım,beklerim...:)
mehbup dedi ki…
@içideki yolculuk,teşekkür ederim:)

@şanslı sağol canım:)

@hakan,çok sevindim,geliyorum:)teşekkürler.
YAPTAT dedi ki…
Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "Mürekkep Kişisel Bloglar Grubu" arasında link vermiştir, selamlar.
mehbup dedi ki…
Teşekkür ederim Avcı..
kubra zeynep kara dedi ki…
çok güzel anlatmışsın
mehbup dedi ki…
Teşekkür ederim Zeynep :)
benay dedi ki…
içimdeki erkekler diye çevirmen hoş olmuş tatlım, sevgiler...
mehbup dedi ki…
Sağol Benaycım, mim verdiğin için çok teşekkür ederim:)
benay dedi ki…
büyük bir keyifti cnm daha nicelerine :)