Kitap Toplama Kampanyası - Armağan


Bloxoo forum da typhoon_92 adlı blog arkadaşımızın açmış olduğu başlıktan dolayı hem tebrik ediyorum hemde teşekkür ediyorum.Başlığın konusu Kitap Toplama Kampanyası, okulların açılmaya yaklaştığı bu dönemde,ihtiyacı olan bir kaç çocuk ve kuruma yyardım amaçlı yaptığı bu etkinlikten dolayı tekrar teşekkür ediyorum.


Typhoon_92 arkadaşımızın blogundan bir kaç sözünü burada yer veriyorum:
....................
eğer sizinde evinizde yararlanmadığınız ders kitapları,roman vb. var ise bir resminiz ile birlikte gönderdiğiz kitapların ilk sayfalarına ad soyad ve yasadığınız sehir, kampanya veya yardım ile ilgili bir not ile birlikte TAYFUN DALKILIÇ KUMKÖY/PEHLİVANKÖY/KIRKLARELİ adresine göndermeniz yeterli olacatır .. kitap yardımında bulunanlar bu sitede yayınlanacaktır (YAYINLANMAK İSTEMEYENLER KARGODA BUNU BELİRTEBİLİRLER).. hepinize teşekkürler..
...............
Bu armağanı en azından bloguma yer vererek katkı sağlamak istedim, eğer dileyen arkadaşlar olursa en azından bir iki cümle ile blogunda yer verirse daha bir çok kitleye ulaşacağına inanıyorum.Herkese teşekkürlerimi sunuyorum.

Yorumlar