Mim-Sihirli Değnek


Sevgili Ebru-Kitaphane 7/24 ''Eğer bugün dünyaya hakim olsaydınız,şu anki yaşadığımız düzende,sistemde veya aklınıza gelebilecek her hangi bişeyde neleri değiştirirdiniz…? '' konusunda beni mimledi. Ebruma teşekkürlerimi sunuyorum..
Elimde sihirli bir değnek olsaydı çok şeyi değştirirdim.Hatta geçen gün Külkedisi izlerken periyi görünce mimim aklıma geldi.Ben olsaydım ne olurdu diye..
Öncelikle hastalıklardan başlardım, dünyada bulunan tüm hastalıkları kaldırırdım..(Bu sene çok hastalandığım için küçük bir hastalık bile bırakmazdım)
Savaşlar diye birşey olmazdı, herkes barış içinde yaşardı..Ben fazla birşey istemiyorum,dünyayı tamamen değiştirirdim.Sevgi, barış mutluluk yaşayan bir dünya yapardım..İnsanların içindeki bütün kin, nefretler gitmiş olurdu..

Barış,sevgi ve mutlulukla dolu bir dünya istiyorum:)))

Yorumlar