Ödülüm:))



Sevgili, Işıl ışıl hüzün tarafından ödüllendirildim teşekkür ediyorum:))

1-Sizi ödüllendirene teşekkür edin.


2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.


3- Ödülün logosunu yayınlayın


4- 7 yaratıcı blogeri ödüllendirin.


5- Bu 7 bloğun linklerini yayınlayın.


6-Ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin.


7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.



hımm 7 ilginç şey:))
Şu an aklıma birşey gelmiyor.Yalnız şu var,arkadaşlarla msn den görüşürken gülen yüz ifadesi :) gönderdiklerinde bir garip olurum.O yüz ifadesinin bana hep sahte geldiğini düşünürüm.Sahte gülücük derim.Karşımdakinin de sahte olduğunu düşünürüm.Çok kötü bir şey ya...

Aslında herkes, bütün blogcular bu ödülü hakkediyor,dilerim bu zincir halinde bütün blogculara ulaşır..

1.Dexter_fernando

2.Sinemahşer

3.Cansudere

4.Fikrinne

5.Zeynep'in Güncesi

6.Girl in a Box

7.Aktifmutfak
Herkese sevgilerimi gönderiyorum:))

Yorumlar

aktifmutfak dedi ki…
mehbupcum..canım benim..bu ödül döndü dolaştı bana geldi:) nolur beni affedin artık sitemde mim yazmıyorum.çünkü yemek sitesine uymuyordu..beni affetmeni diliyorum.aldım kabul ettim say..nolur..canım arkadaşım..
mehbup dedi ki…
Canım benim, tabii ki..:))öyle saydım:))Sen rahat ol canım:))
benay dedi ki…
dedim ama kesin aytaç yine özür dilemiştir diye :)

mehbupcum önce tebrik ederim sonra da çook teşekkür ederim canım, sevgiler...
mehbup dedi ki…
Teşekkür ederim Benaycım, aytaç öyle yaptı:)) Sağol canım, sevgiler..
dexter_fernando dedi ki…
Teşekkürler. Senin sayende 5. ödülümü aldım :)
mehbup dedi ki…
Ben teşekkür ederim Dexter:)
cansudere dedi ki…
canım cok teşekkür ederim seve seve kabul ediyorum sevgiler....
mehbup dedi ki…
Teşekkür ederim cansudere,sağol canım.Sevgiler..
MAVİ UMUT dedi ki…
Yüzdeki gülüşler bile yalan oluyor bazen, kaldıki klayve gülücükleri...
shenem dedi ki…
canımmm benim ne diebilirim kiii:))çoOoOoOok teşekkür ederim,oscar da neymiş..hıh:D
ödüllerin en güseli bu!!
mehbup dedi ki…
@ufuk çizgisi, haklısın ya,hiç o açıdan düşünmemiştim..teşekkürler..

@fıstık,teşekkürler canım:)