Sona doğru gidiyorum..


Bir hevesle açmıştım blogumu, ama şimdi o kadar soğudum ki..!!!! Aslında bu da bir kaç ay önce bir yazım vardı, çok yoruldum diye..3 ay sonra herşey yoluna girecek diye.Evet herşey yoluna girdi,herşey istediğim gibi oldu..Ama gene mutlu değilim, bir şey var hep huzursuzum.Kendim de bilmiyorum...???

Sevgili arkadaşımHakan-Can beni cesaret konusunda mimlemişti, çok teşekkür ederim...Cesaret nedir, herkese göre değişir.Birine göre sevgilisine aşkını anlatmak(kaybetmek riskini göze olabilmek), başkasına göre luna parkta adrenaline binmek,cesaret insanlara gerçeği söylemektir ama kırmadan, ya da uçurumdan kendini atabilmektir..Son olarak cesaret bir yerde okudum çok güzeldi ve işte cesaret:

eğer cesaretin varsa birşeyler için çabalayabilirsin...
eğer cesaretin varsa mutlu olabilirsin...
eğer cesaretin varsa bu hayatta bir yerlerde tutunabilirsin...
eğer cesaretin varsa kaybetsende kazanırsın aslında...
sonuçları ne olursa olsun hayatın için herseyi göze almaktır cesaret


Zülfü Livanelinin sesinden eşsiz yorum-Odam Kireçtir Benim

Yorumlar

öykü dedi ki…
Zaman bazen tasıyamayacagımız kadar yuklense de bıze..
Agır gelse de
SABIR dıyorum..
Bı sure sonra
degısebılır hersey...
Ani karar alma sakın hiç bı seyde..
biggeee dedi ki…
canım benim, hani bazen olur ya biri üzülür ve sen onun hüznünü kendi içinde hissedersin..biri mutlu olur sende mutlu olursun..şimdi ben üzgünüm çünkü sen mutlu değilsin ve huzursuzsun..lütfen üzülme olur mu:)
Zeugma dedi ki…
Blogundan soğutan nedenleri bi gözden geçir, onları temizle bence.
Reel hayattan pek farkı yok aslında. Kimi zaman canlanıp kimi zaman bıktığımız yer.
Bitmesin sakın, bunaldığında ara ver sadece. Sonra ararsın..
Sevgilerimle..
mutfakcini dedi ki…
Her şey yoluna girse de ,aşama aşama yaşananlar büyük yorgunluklar bırakıyor ruhta.Biraz dinlen.Hem her son yeni bir başlangıçtır biliyosun.Sevgiler.
kubra zeynep kara dedi ki…
bazen hayat insanı yorar
herşey yoluna girsede istediklerini elde etmek için verilen cabanın yorgunu yorar.
biraz daha sabır ve dinlenme zaman herşeyin ilacı neticede
hayırlı haftalar
Yaşamkafe dedi ki…
Herşeyin yoluna girmesine sevindim ama hala mutsuz ve huzursuz olmana bir anlam veremedim Mehtap,inşallah düzelir...

Sonuçları ne olursa olsun hayatın için herseyi göze almaktır cesaret,bu hoşuma gitti...
Yanıtın için tşk...:)
mehbup dedi ki…
Herkese teşekkür ederim,
Bakalım zaman herşeyi ilaçı derler..Her zaman mantıklı hareket etmeye çalışıyorum, belkide bu beni yıpratıyor...Kendi düşüncelerime zincire vurmak gibi..
Sabır ve zaman..

@öykü,@biggeee,@Zeugma,@ebruli,@zeynep,@hakan
çok teşekkür ederim..
Mixx dedi ki…
Ama gene mutlu değilim, bir şey var hep huzursuzum.Kendim de bilmiyorum...???

bılıyormusun aynı benım için yazılmış bu yazı..o kadar soğuğumki bloguma neden böyleyım bende bılmıyorum..ılk yazmaya basladıgımdakı ıstegım yok..
Engin Bütüner dedi ki…
Sevgili arkadaşım, canını fazla sıkma herşey yolunda gidecektir inanıyorum, "Ben'de usandım desem yeridir 3, 5 arkadaş için tırmalıyorum, morelini bozma iyi çalışmalar dilerim.
mehbup dedi ki…
Engin Bey,sağolun... Teşekkür ederim..
@mixx, insanların belirli bir devreden geçerler ya belki biz o devreden geçiyoruzdur..Herşeyin hayırlısı olsun..