Hedefim



Hedefin varsa yaşıyorsun, hedefin yoksa kayboluyorsun.Son zamanlarda farkettimki gerçek alem olsun sanal alem olsun kaybolmak istemiyorum.Hedefimi belirledim,geçen sene bırakmıştım.Ama yanlış olduğunu farkettim.Savaşmak direnmek istemedim, zamanın da elimdeki fırsatları değerlediremedim.O yüzden geçmişimi sorgulamak istemiyorum.Keşkelerden yoruldum..İnsan hayatında yanlış kararlar verebilir.Bu yanlış kararlar yüzünden acı çekmek istemiyorum artık. Bu son günler bazı şeyler yüzüme tokat gibi geldi.
Son bir hamle ile tekrar KPSS sınavına girmeye karar verdim.Tekrar o kitapları görmek korkutuyor beni ama..Başarırım.Bundan 2 sene önce girdiğimde de bir hafta kala çalışmıştım,iyi bir puanla sınavı vermiştim.Ama öyle torpiller dönüyor ki. Duyunca üzülüyordum.Bir kere daha savaşa girmeye karar verdim.Aslında süre geçti sanıyordum.Haberler de duyunca dene dedim.Belki sonu hüsran olacaak ama keşke demeyeceğim.Elimden geleni yaptım derim.

17 Mayıs da memur alımı var, bu sefer de başvuracağım.Doğu illerini yazmaya karar verdim.Önceden yazmıyordum.Belki sınava bile girmeye gerek kalmayacak.Hayatta çok şey istemedim, ufacık şeylerden mutlu olan biriyim.Bir ''günaydın, nasılsın demek bile'' yetiyor mutlu olmama... Hayal başka birşey ,avuçlarımın içinden kaymasın bu sefer..

Son zamanlarda beni mutlu eden bir video:O Yaree Mektup Yazdım Yollayamadım :) Çok güzel oynamışlar:)


Yorumlar

Elifin Terazisi dedi ki…
"belki sonu hüsran olacak ama" diye başlama, neden hüsran olsun.
En kötü ihtimalle keşke demeyeceksin, ha gayret:)
mehbup dedi ki…
Sağolun, emeğin karşılığını alamıyorsun o yüzden dedim.. emeklerim hep boşa gitti..
Hakan dedi ki…
bende kpss konusunda kesin kararımı verdim; özellikle senin yazın sonrası. :)
lezzettabağı dedi ki…
Kararlı olmana sevindim.. Daha sizler hayatın başındasınız. ben o hatayı işe ilk başladığım yıllarda yaptım ama daha sonra üniversiteyi ikinci kızıma hamile halimle bitirdim Ama tek şansım iyi bir işimin olmasıydı .Daha sonraları en büyük ahatyı ailem,i daha ön planda tutup işkariyerimi ihmal etmemdi.. yine de çok şey başardım.. Bu yüzden lütfen hemen pes etmenize dayanamıyorum aynı şeyi kızlarıma da hep söylüyorum..Her şey insanlar için ve siz isterseniz dünyanın en zengin ve kariyer sahibiyle evlenin yine de kendi ayaklarınız üzerinde duracak derecede kariyeriniz ve işiniz olsun..Küçük kızım şu an güzel bir iş buldu ama yine de kpss ye girecek hatta bugün ücretin bankaya yatırdım.. Sana başarılar diliyorum ve izlemeye aldım, bakalım hangi güzel doğu illerimizden selam göndereceksin..
Unknown dedi ki…
Azim ve istek bir arada oldumu neden olmasın. Sevgili Mehbup ortam çok kötü ancak yılmadan hedefe kitlenmek gerekiyor artık.

Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...
haykırış dedi ki…
Sayın Mehtap,
Azmin elinden hiç bir şey kurtulmaz derler yeter ki gayret edin pes etmeyin belki sıkıntı verir ama olsun en azından şimdiki iki yada üç aylık sıkı bir çalışmanın semeresini yaşam boyu tadarsınız.
Rabbimden kolaylıklar diliyorum.
Videoda pek hoşmuş böylesi gençlere hayranım.
Sevgi ve saygılar