Çiceksi Hayallerim


Beklenen gün geldi,sonuçlar açıklandı, olmadı bu sefer... Olmayınca olmuyor, bu hayalimle de hep bir engel çıktı,ben yoruldum bu engellerle baş etmekten, vardır bunda da bir hayır hikmet derim ve çiceksi hayallerim burada sona erer...


Çiceksi Hayallerim

Her sabah
Güneş doğarken karşıki tepelerden
İçimde binbir umut yeşeriyor
Çiçeksi hayallerimin
Gerçeksi görünüşünden...

Etrafımda kelebekler uçuşuyor
Bir nebzelik ömürlerini
Benim hayallerimle paylaşıyorken
Aldanışlarının gerçekçiliğini göremeden
Kalplerini bende bırakıp
Toprağa karışıyor nadide vücutları

Her sabah
Güneş doğarken karşıki tepelerden
Artık içimde binbir umut yeşermiyor
Çiçeksi hayallerimde son buldu
Şimdi kendi derdimden ziyade
Hayaldaşlarım kelebeklere yanıyorum
Kendi dertlerimi unuttum
Onların bir nebzelik ömürlerine ağlıyorum.


Hatice Türkmen Yurtseven

Yorumlar

mutfakteyze dedi ki…
çok hoş bir blogun var hayatım ellerine yüreğine sağlık..
Tüy Kalem dedi ki…
hiçbirşey bitmesin her istek de bitmesin. her şeyin yorulmadan yeniden başlayabilme gücünüzün sizinle olmasını dilerim.
Adsız dedi ki…
Hatice hanımın yüreğine sağlık.Canım sende paylaştığın için yüreğine sağlık.sevgilerimle.