Seni Sensiz Sevdim Ben



Seni sensiz sevdim ben,
Ela gözlerinin büyüsüne kapılmadan.
Sıcaklığını hissetmeden ellerinin,
Ve, teninin kokusunu duymadan daha
Seni yaşamadan doyasıya,
Seni özlemenin tadına vardımya....

Bilmemki; Kimsin,nesin,nerelerdesin...
Bildiğim tek şey,
Benim yarattığım,hayal denizindesin...
Canım dediğinde,canımı sızlatan
İçimi acıtan...
Şu hasta bedenime can katan...

Hayalinden vazgecemediğim sen,
Gercek olamıyacak kadar güzel,
Ama vaz geçilemiyecek kadar özel...

İmkansızım.....
Seni sensiz sevdim ben,
Bil ki sensizde yaşatırım.....

Hatice Türkmen Yurtseven

Yorumlar

vişnap dedi ki…
O ben olaydım .Öylesine duygulandım kendimi koydum yerine.
♥ŞANSLI♥ dedi ki…
İmkansızlık korkutuyor insanı.Çok güzel bir şiir...Daha çok aramızda olman dileğiyle...
Sevgiler:)
Adsız dedi ki…
çok çok çok güzel.Hatice hanımın gönlüne sağlık.Sen de sağol canım paylaştığın için.yine harika bir şiiri okumuş olduk.resim de çok güzel.sevgilerimle.
Adsız dedi ki…
yüreğine sağlık..
yüregine saglık ne güzel bir şiir insanın perdelerini kaldırıyor...
MAVİ TUTKU dedi ki…
Hayat o kadar acımasızdır ki; Bazen doğru olanı yapmak için en çok istediklerimizden vazgeçmemiz gerekir. Hayallerimizden bile..

Çok acı ama gerçek...
♥ŞANSLI♥ dedi ki…
Mutlu yıllar:)
uruguaylı dedi ki…
Ben bu siiri gercekten cok begendim.
mehbup dedi ki…
Ben de beğenmeni sevdim trak:)