30 Ağustos 2009

İçimdeki kadınlar yada ''Ben''ler...???


Sevgili Mervem ve Benay içimdeki kadınlar ve benler konusunda mimlemişler.Bizede cevap vermek düşer:)

Mehbup
yanlış zamanda dünyaya gelmiş yada hiç gelmeseydim diyecek biri:)

Mehbup yalnızlığı çok seven, etrafında insanlar bile olsa o hala yalnız biridir..

Mehbup çok duygusaldır, etrafına yansıtmamaya çalışır.Duygusallığını gizler.Hep mantıklı görünmeye çalışır.Mantıklı hareket etmek onun prensibi olmuş..

Mehbup çok hemde çok kıskançtır,sevdiklerini çok kıskanır erkek kız farketmez sevgisini kazanan herkesi kıskanır..Birazda akrep burcunun özelliği taşıdığındandır..Sevmez bu huyunu ama yapabilecek birşey yok..

Mehbup kincidir, kin tutar.Huyu kurusun bu huyunuda sevmez.Düşmanı olmamak lazımmış.Haksızlığa asla tahammülü yoktur, hemen savunma moduna geçer, işte o zaman korkulur. Yalanı hiç sevmez.Yalan söyleyen kim olursa olsun onu bir kalemde siler.Doğruyu söyle içim acısın ama yeterki doğru olsun...!!!

Mehbup çok güvenir, bu yüzden hep acı çeker.İnsanları kendimiz gibi görmemek lazım der, her seferinde aynı hatayı yapar..Herşeyi bilir,görür ve susar..

Mehbup arkadaşlığa ve dostluğa çok değer verir.Dostları ve arkadaşları için elinden gelen herşeyi yapar..Kimseyi kırmak ve incitmek istemez,elinden geldiğince yardım etmeyi sever.

Mehbup içine kapanıktır, yaşadıkları hep içinde kalır, sevincini, mutluluğunu, hüznünü ve acısını içinde yaşar..Çünkü onun özelidir, kolay kolay kimseyle paylaşmaz.

Mehbup birde çok iyide sır tutar, sırdaştır.Bazen o sırları taşımakta zorlanır ama ona emanettir.Emanete asla ihanet etmez..

Mehbup isminin anlamı '' sevilen, sevilmiş ve sevgili'' burada belirtiyim,bazı arkadaşlar anlamı öğrenmek istiyorlar,en azından bunuda aradan çıkarmış olurum...

Bu içimdeki kadınların biteceği yok, ben burada nokta koyayım:)

İçimdeki kadınları içimdeki erkekler diye çevirsem bizim çok değerli arkadaşımız İnsan Sevgisine göndersem olur demi arkadaşlar.Hep bayanları dinledik.Birde erkeklerin içindeki erkekleri öğrenelim.
Herkese Sevgiler:)

29 Ağustos 2009

Fark Etmedin Ateşimi




Fikrim: Bazen bazı şeyleri elde edemeyiz.Boşa kürek çekeriz.Emeklerimiz, çabalarımız boşa gider..
Birine kendini farkettirmek bu kadar zor mu..?? Sevmiyorsa zordur...!!
Belki bir gün sende birini farketmemişsindir,o da şimdi sende olduğu gibi aynı duyguları yaşamıştır...
Seviyorsa peşinden git, sevmiyorsa bırak gitsin...!!! Tek kişilik aşk olmuyor...

Fark Etmedin Ateşimi

Sağanaklı gecelerde sen vardın,
Şimdi yanlızım..sensizim
Uyuyamam
Çünkü uyku haram edildi gözlerime
İşte böyle gecelerde
Sensizliğin acısıyla kavruldum
Duman oldum....
Ateş oldum...
Köz oldum...
Küllerimi savurdu sana rüzgarlar
Sense fark etmedin ateşimi,
Belkide görmek istemedin
Ateşimden yananlar,
Dumanımdan boğulanlar oldu
Oysa ki seni,
Seni hiç etkileyemedi
Ne ateşim...
Ne dumanım...
Ne külüm,
Nede gönül bahçemdeki
Tomurcuk gülüm,
Yazık...beyhude dolaşmışım peşinde...

Hatice Türkmen Yurtseven

28 Ağustos 2009

LÖSEV İYİLİKLER ÇARŞISI İÇİN ACİL YARDIM!.

Bugün blogları gezerken değerli blog arkadaşım İçimdeki yolculuğun yazısını görünce bende blogumda yer vermek istedim.Benimde bir katkım olsun.Olduğu gibi yazıyı aktarıyorum..

LÖSEV İYİLİKLER ÇARŞISI İÇİN ACİL YARDIM!.

6 Eylül Pazar günü Cam Piramit’te, binlerce lösemili çocuğumuz ve ailesinin gıdadan temizliğe, beyaz eşyadan mobilyaya, kıyafetten kırtasiyeye kadar pek çok ihtiyacını karşılayabileceği ‘LÖSEV İYİLİKLER ÇARŞISI’ için acilen 1.el OYUNCAK, KÜÇÜK EV ALETLERİ, HALI ve HER YAŞTA HER CİNSTE AYAKKABI ihtiyacımız vardır.

vakıf için buraya lösev lösemili çocuklar vakfı
iletişim için esen ergörün 0312-447-06-60 dahili 210

sadece 1hatfa kaldı sesimizi duyuralım...



NOT: Bağış yaparak destek olan firmalara bağışları karşılığında LÖSEV Bağış Makbuzu iletilmektedir. Bu sayede bağışçı firmalar, bağışlarının % 100’ünü vergilerinden düşebilmektedirler.

26 Ağustos 2009

OLACAKSA BÖYLE EŞ OLMALI...‏


İnsanın eşi olmalı, bakarken yüreğinin kabardığı,
gözlerinden gözlerine yüreğinin aktığı...aşık olduğu bir eşi olmalı!

Sabah gözlerini açtığında, yanında olduğunu görüp, şükürler etmeli Yaradana. Koklamalı saçlarını. Uyuyan eşine şefkatle bakıp, usulca dokunmalı yüzüne, varlığını hissedebilmek için. Parmakları titremeli, incitirim korkusuyla. Sürekli çağlayan bir pınar olmalı gönlü...kramplar girmeli midesine, onsuzluk aklına geldikçe!

Rüzgar onun kokusunu getirmeli, yağmur onun sesini. Elleri yanmalı ellerini tutabilmek için. Akşam onu görecek diye, pırpır etmeli yüreği. Kelebekler gibi olmalı insanın kalbi. Ayakları birbirine dolaşmalı heyecandan, eve dönerken eşi. Beklemek asırlar gibi uzun gelmeli. Gelişi ile sonsuz bir nur dolmalı içine.

Yüzüne baktığında, konuşmadan anlamalı derdini, tasasını, öfkesini, sevincini, coşkusunu...vs. Güven duymalı, herşeyiyle. Başını göğsüne koyup, huzurla uyuyabilmeli, tüm düşüncelerinden arınmış olarak. Babası, abisi, arkadaşı, dostu, sırdaşı, anası, çocuğu olmalı...Şımarabilmeli yanında. Kıskanılmalı zaman zaman da...

Bir eşi olmalı insanın! ! !

Sabah yolcularken işine, içi acımalı, daha yollarken özlemeye başlamalı. Seni şimdiden özledim! ! !

Akşam dönüşünü beklemeli sabırsızlıkla. Gözleri yollarda kalmalı ve kapıyı çalmadan açmalı...aşkla karşılamalı, hasretle sarılmalı boynuna, özlemle koklayıp, öpmeli, yıllarca uzak kalmışcasına! Her günü bir başka güzel olmalı yaşamın, bir başka özel, bir başka soluklanmalı her anında. Verdiği hiç bir şeyin yeterli olmadığını düşünüp, kahrolmalı, daha fazla ne yapabilirim diye düşünmeli. Mutluluk saçmalı etrafına.

Bir eşi olmalı insanın, cennetten köşe almışcasına sevdiği, sakındığı, bakmaya kıyamadığı...Her bir hücresinden aşkın fışkırdığı, çölde okyanusu yaşadığı bir eşi olmalı! ! !

Derleyen RUMUZ:Kardelen

Kardelene çok teşekkür ediyorum, bu yazıyı bana gönderdiğinde tam insanın hayalindeki eş dedim..Dilerim herkes hayalindeki eşe kavuşur..Yazıda anlatılanlar gibi bir eşe sahip olur.Mutlu bir yuvanın temelidir,eşlerin birbirine olan duyguları,sevgileri,paylaşımları..Tekrar teşekkürler Kardelen..
Herkesin aradığı aşkı,sevgilisini ve eşini bulması dileğiyle..
Sevgi ve sağlıcakla kalın:)

24 Ağustos 2009

Ödülüm:))



Sevgili, Işıl ışıl hüzün tarafından ödüllendirildim teşekkür ediyorum:))

1-Sizi ödüllendirene teşekkür edin.


2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.


3- Ödülün logosunu yayınlayın


4- 7 yaratıcı blogeri ödüllendirin.


5- Bu 7 bloğun linklerini yayınlayın.


6-Ödüllendirdiklerinizi bundan haberdar edin.


7- Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.



hımm 7 ilginç şey:))
Şu an aklıma birşey gelmiyor.Yalnız şu var,arkadaşlarla msn den görüşürken gülen yüz ifadesi :) gönderdiklerinde bir garip olurum.O yüz ifadesinin bana hep sahte geldiğini düşünürüm.Sahte gülücük derim.Karşımdakinin de sahte olduğunu düşünürüm.Çok kötü bir şey ya...

Aslında herkes, bütün blogcular bu ödülü hakkediyor,dilerim bu zincir halinde bütün blogculara ulaşır..

1.Dexter_fernando

2.Sinemahşer

3.Cansudere

4.Fikrinne

5.Zeynep'in Güncesi

6.Girl in a Box

7.Aktifmutfak
Herkese sevgilerimi gönderiyorum:))

21 Ağustos 2009

Aldım Pası..''Mim''

Sevgili Mervem mimlemiş, pası attı,bende yakaladım:)

En sevdiğiniz blogger: Decantee

Beni blog deryasına atan ve benim her yardımıma koşan ve pc ile tanıştığımda ilk üye olduğum site olması ve ilk göz ağrım.. Decantee, her şey için teşekkürler...Saygılar..



En sevdiğim yer: Denize kıyısı olsunda:)
Seviyorum denizi, bana huzur veriyor.Kıbrıs benim için çok özel,3 sene kaldım oranın denizini başka hiçbir yerde görmedim..



En sevdiğim aksesuar: Kolye



En sevdiğin hayvan: martı, özgürdür benim için:)



En sevdiğim içecek çay:)




En sevdiğim tatlı: fıstıklı sarma:) Dedemden kalma bir özellik, ırsi olabiliyormuş:)))



En sevdiğim yemek: iskender:)



En sevdiğim film: Hayalet.. Harika ,kaç defa izlediğim ben bile sayısını unuttum:)



En sevdiğim pc programı: pc ye format atınca sevdğim bütün programlar gitti..En son bunu kullanıyorum AIMP 2 :)

En sevdiğim tv programı: şu an yok:)

En sevdiğim renk: pembe:)

En sevdiğim çizgifilm:karakteri şirine:))

En sevdiğim yazar: Necip Fazıl Kısakürek..

Dayan Kalbim

Seni dağladılar, değil mi kalbim,
Her yanın, içi su dolu kabarcık.
Bulunmaz bu halden anlar bir ilim;
Akıl yırtık çuval, sökük dağarcık.

Sensin gökten gelen oklara hedef;
Oyası ateşle işlenen gergef.
Çekme üç beş günlük dünyaya esef!
Dayan kalbim üç beş nefes kadarcık!
Necip Fazıl Kısakürek..

Değerli blog arkadaşım Mervem'e mim için teşekkürler..

Paslıyorum; şu an tatilde olan ve tatil dönüşü mimlerle devam etsinler diyorum:)
İnsan Sevgisi ve Kitaphanem'e pası attım:)

Son olarak yazısını gördüğüm Sinemahşer son pasım senindir:))

20 Ağustos 2009

Hoşgeldin Ramazan


"Size bereket ayı Ramazan geldi. Bu ayda Allah sizi kuşatıp rahmetini indirir. Günahları bağışlayıp, duaları kabul eder. Allah bu ayda sizin hayır hususunda yarışmanıza bakar ve sizinle meleklerine karşı iftihar eder. Allah'a hayır ameller takdim ediniz." (hadis-i şerif)

“Cennet seneden seneye, Ramazan ayı için süslenir. Ve şöyle der: -Allah’ım bizim için bu ayda kullarından bizde kalacak insanlar kıl.''(hadis-i şerif)

''Ramazan-ı Şerifiniz Mübarek Olsun.''

16 Ağustos 2009

Birazcık Gülelim:)


Hüzün kokan bloguma bugün neşe katayım dedim,pazar keyfi veye pazar neşesi de olabilir.Birazcık gülelim, şunu belirtmek istiyorum, bazı kelimelerden dolayı hepinizin affınıza sığınırım.


Tabu Oyunu Biraz Gülelim
Tabu oyununu bilirsiniz. Hani bir kelimeyi anlatırsınız ama o kelimeyi ve eş anlamlı kelimelerini söylemeden anlatmaya çalışırsınız. İşte bu oyunda bu kuralla ortaya çıkan ilginç anlatımlar ve cevaplar:

Kelime: DERGÂH

- Hani böyle insanlar ulvi bir amaç için bir araya gelir aynı mekânda ?
- Grup seks !
- Çarpılırsın valla !
- Anladım. Trafo!

Kelime: TELEPATİ

- Hani ben sana bir şeyi anlatmaya çalışıyorum ama sözle değil?
- ?
- Beyin dalgalarıyla falan...
- İhihih neydiiii. Teletabi..!
- Tamam, Tele'si kalsın. Kedilerin eline ne denir?
- Buldum Telepençe
- Offf beee bi kere de bil be...

Kelime: TİMSAH

- Abi bööle hani Kertenkele nedir ?
- Hayvan
- Ne cins bi hayvan ?
- Sürüngen
- Ok abi bu kertenkelenin birkaç beden büyüğü?
- Ejderha !
(yuhhh)

Kelime: KRAMP

Anlatan: Hani futbolculara girer ?
Dinleyen: Krampon
(Gülme sesleri kesildiğinde süre çoktan bitmiş)

Kelime: MISIR

Kız: - Keops nerde??
Çocuk: - Etiler!!
Kız: - Allah cezanı versin ....

Kelime: OKUL

- Biz nereye gideriz her gün ?
- Bara... Diskoya... Sinemaya.. Cafeye...Bowlinge.. Alışverişe...gezmeye.. Ay olmuyo bööle başka şekilde anlat.
- Ailemiz bizi nereye gidiyo biliyor ?
- Haaa Okulaaa

Kelime: KÖPEKBALIĞI

- Denizde ne olur?
- Dalgaa!
- Hayır ya öyle diil hani karada da var hav hav eder?
- Ha Köpek
- Onun denizde olanı ?
- Deniz Köpeği !

Kelime: KADINBUDU

- Olm sen nesin?
- Erkek!
- Evet.Tersi ?
- Kadın !
- Onun yeneni ?
- Çıtır !

Kelime: DİZ

- Pantolonu nereye giyeriz?
- Bacağa?
- Hah. Bacaklarımızın ortasında ne vardır?
- Oha!

mail

14 Ağustos 2009

KİŞİSEL SORULAR /MİM


Neden Blog yazarsınız ?
-Takip ettiğim bir site vardı, adsız ile yorum yapıyordum,adsızlar karışınca google hesabı aldım, orada blog oluştur görünce merak ettim,bilmiyordum ne olduğunu.Üyesi olduğum sitede sordum,sağolsun Decantee yardımcı oldu..Öylelikle blogunun ne olduğunu anlamış oldum.
Her zaman yazmıyorum ama bazen tam uç noktaya geldiğim zaman yada özel günlerde duygularımı ifade ediyorum.Bloguma koyduğum her yazı ve şiirde parçam var, sırf yazı olsun diye bloguma birşey koymuyorum, beni taşıyorsa beni anlatıyorsa koyuyorum.Özellikle kendi duygularımı ifade ettiğim zaman çok rahatlıyorum..


Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız bir uğraş ?
-Kitap okumak...İki tane kitap var beni bekliyorlar:)


Şu an için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz...?
-Şu an imkanım olsa varya, neler yapardım..Herkese yardım ederdim..Ama kimsenin bilmesini istemem,bir melekti elini uzattı desinler isterim.

Hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz üç şey ?
-Hatırlamıyorum..
Hayatımda iyi ki varmış dediğim bir parçam yarım, acılarımız, sevinçlerimiz, hastalıklarımızı hissettiğimiz bir olan ikizim , Neslim elmanın iki yarısı var:D

Mutfakta en sevdiğiniz uğraş nedir ?
-Tv. izlemek ve sigara keyfi dersem:))

En sevdiğiniz üç yemek ?
-İskender, beyti kebap, mantı..:))

Giyim konusunda abarttığınız eşya ?
-Eşofman takıntım var, her mağazaya girdiğim de eşofmanlara giderim...

Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz ?
-Aşklarımmm
Bebeklere acayip severim, kızlara fıstık, erkeklere fındık derim:D:D:D

Sizi anlatan bir resim ?
Yalnızlığımı görüyorum...!!!




Tek bir kişiye gönderiyorum, canparçam Yaşadıkça kolay gelsin:)))

13 Ağustos 2009

Kitap Toplama Kampanyası - Armağan


Bloxoo forum da typhoon_92 adlı blog arkadaşımızın açmış olduğu başlıktan dolayı hem tebrik ediyorum hemde teşekkür ediyorum.Başlığın konusu Kitap Toplama Kampanyası, okulların açılmaya yaklaştığı bu dönemde,ihtiyacı olan bir kaç çocuk ve kuruma yyardım amaçlı yaptığı bu etkinlikten dolayı tekrar teşekkür ediyorum.


Typhoon_92 arkadaşımızın blogundan bir kaç sözünü burada yer veriyorum:
....................
eğer sizinde evinizde yararlanmadığınız ders kitapları,roman vb. var ise bir resminiz ile birlikte gönderdiğiz kitapların ilk sayfalarına ad soyad ve yasadığınız sehir, kampanya veya yardım ile ilgili bir not ile birlikte TAYFUN DALKILIÇ KUMKÖY/PEHLİVANKÖY/KIRKLARELİ adresine göndermeniz yeterli olacatır .. kitap yardımında bulunanlar bu sitede yayınlanacaktır (YAYINLANMAK İSTEMEYENLER KARGODA BUNU BELİRTEBİLİRLER).. hepinize teşekkürler..
...............
Bu armağanı en azından bloguma yer vererek katkı sağlamak istedim, eğer dileyen arkadaşlar olursa en azından bir iki cümle ile blogunda yer verirse daha bir çok kitleye ulaşacağına inanıyorum.Herkese teşekkürlerimi sunuyorum.

11 Ağustos 2009

Sona doğru gidiyorum..


Bir hevesle açmıştım blogumu, ama şimdi o kadar soğudum ki..!!!! Aslında bu da bir kaç ay önce bir yazım vardı, çok yoruldum diye..3 ay sonra herşey yoluna girecek diye.Evet herşey yoluna girdi,herşey istediğim gibi oldu..Ama gene mutlu değilim, bir şey var hep huzursuzum.Kendim de bilmiyorum...???

Sevgili arkadaşımHakan-Can beni cesaret konusunda mimlemişti, çok teşekkür ederim...Cesaret nedir, herkese göre değişir.Birine göre sevgilisine aşkını anlatmak(kaybetmek riskini göze olabilmek), başkasına göre luna parkta adrenaline binmek,cesaret insanlara gerçeği söylemektir ama kırmadan, ya da uçurumdan kendini atabilmektir..Son olarak cesaret bir yerde okudum çok güzeldi ve işte cesaret:

eğer cesaretin varsa birşeyler için çabalayabilirsin...
eğer cesaretin varsa mutlu olabilirsin...
eğer cesaretin varsa bu hayatta bir yerlerde tutunabilirsin...
eğer cesaretin varsa kaybetsende kazanırsın aslında...
sonuçları ne olursa olsun hayatın için herseyi göze almaktır cesaret


Zülfü Livanelinin sesinden eşsiz yorum-Odam Kireçtir Benim

07 Ağustos 2009

Kader mi?


Kaderimi değiştirme imkanım olsaydı
En güzel hayaller üzerine kurardım herşeyi.
Razı gelmezdim bu kahrolası hayata.
Bu günü yaşamaya mecbur olmasam,
Dünü siler,
Yarınlara senin adını yazardım
Yıkıp aşardım engelleri
Mutluluğa umuda sana koşardım....


Hatice Türkmen Yurtseven

06 Ağustos 2009

Mim-Sihirli Değnek


Sevgili Ebru-Kitaphane 7/24 ''Eğer bugün dünyaya hakim olsaydınız,şu anki yaşadığımız düzende,sistemde veya aklınıza gelebilecek her hangi bişeyde neleri değiştirirdiniz…? '' konusunda beni mimledi. Ebruma teşekkürlerimi sunuyorum..
Elimde sihirli bir değnek olsaydı çok şeyi değştirirdim.Hatta geçen gün Külkedisi izlerken periyi görünce mimim aklıma geldi.Ben olsaydım ne olurdu diye..
Öncelikle hastalıklardan başlardım, dünyada bulunan tüm hastalıkları kaldırırdım..(Bu sene çok hastalandığım için küçük bir hastalık bile bırakmazdım)
Savaşlar diye birşey olmazdı, herkes barış içinde yaşardı..Ben fazla birşey istemiyorum,dünyayı tamamen değiştirirdim.Sevgi, barış mutluluk yaşayan bir dünya yapardım..İnsanların içindeki bütün kin, nefretler gitmiş olurdu..

Barış,sevgi ve mutlulukla dolu bir dünya istiyorum:)))

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | free samples without surveys